One Direction Novell ♥

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Tilde & Moa - 19 augusti 2012 20:06

Hej, vi lägger av - med denna novell. Vi kommer börja på en ny, och jag ska skriva lite om min karaktär.

Dock vet jag inte vad noveller heter men det fixar vi senare.

Förresten, tack för alla fina kommentarer vi fick på "One Thing Who Makes You Beautiful" ! ♥

_________________________________________________________________________________-

               


Cassie Collins


Cassie föddes i Sverige, i Kristinehamn, i Värmland, 3 December 1995.

Cassie och hennes föräldrar flyttade till London när hon var 9.

Hon har lila hår, annorlunda stil, isblå ögon och fräknar.

Hon bor på skolan, i London, eftersom hennes föräldrar lämnade henne när hon var 13.

Hon har aldrig hört något mer av dem, hon saknar dem inte alls.

Dem slog henne, hatade henne, och nu hatar hon dem.

Cassie älskar kyckling och pommes.

Hon gillar gurka väldigt mycket också!

Hon kan flytande svenska och flytande engelska.

Cassie och Vanessa har känt varann länge, det var alltid Vanessa som tröstade Cassie när hennes föräldrar var dumma i huvudet.

______________________________________________________________________________________

Så, personbeskrivning av Cassie Collins.

Är det något mer ni vill veta så är det bara att fråga! :)

Moa skriver nog om sin person imorgon.

// xx Tidde :3 ♥

Ps: Gör Det Något Ifall Den Handlar Om Harry Eller Niall Igen?

Av Tilde & Moa - 19 augusti 2012 13:23

Hej Hej, Tilde här.

Alltså, jag har ingen inspiration kvar och det verkar som att Moa inte har det häller.

Vi kanske lägger av..

Men, jag har lite idéer till en ny 1D novell   

Om Moa vill förståss..

Och om vi slutar, för gott, så tror jag att jag skapar en egen novell blogg om 1D.

Och den länkar jag förståss här då.

Men vi får se.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards