One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2013

LWWY - Live While We're Young - "Never been better."

Av Tilde & Moa - 3 augusti 2013 01:05

Tidigare:
"I think I saw my mum.."
Jag tittade upp och möttes av tre förvånande ansikten. ____________________________________________

Cassie's Perspektiv:
-3 Veckor senare-

Niall hade hjälpt mig att få kontakt med min mamma igen, men hon hade inte ändrats alls sen sist, så jag ville inte veta av henne.
Vilket var lite synd, för jag hade sett fram emot att ha en mamma vid min sida.
Men, struntsamma.
Idag skulle iallafall killarna till Studion och spela in deras nya singel 'Best Song Ever' och dem hade frågat om vi ville följa med.
Vi hade självklart tackat ja!
"Vanessa? Are you ready?"
"Yepp!"
"Let's go."

Vi gick till studion där killarna spelar in sina låtar, och när vi kom in möttes av bara av killarna. Eftersom att Liam och Danielle tyvärr har gjort slut så kom inte Danielle, och Perrie var på turné med little mix, och Hollister hade fått in en ny collection så Elenour var tvungen att modellera. Så det var bara vi och killarna.
Harry gick fram till Vanessa och Niall kom fram till mig.
"Hey babe." sa han och kysste mig.
"Hi honey." svarade jag.
"How are you? I mean, about your mum, you know.."
"I'm fine! Never been better."
Han tittade på mig, som om han inte trodde på mig, men jag bara log.

-15 Minuter Senare -

"Niall! 30 minutes left!" ropade Liam.
"Okey!" ropade han tillbaka.
Vi återgick till vad vi hade gjort innan Liam ropade.
Jag öppnade dörren till toan och drog med mig Niall.
Vi fortsatte. Niall tryckte upp mig mot väggen och jag tog upp mina ben runt hans midja.
Jag började fiffla med knapparna på hans skjorta.
"Cassie, no. I really want to, believe me. But I just want our first time together to be perfect."
"You and me are always perfect.."
"I know, but not this bathroom.."
Han log.
"I know, I'm just kidding. And it wasn't really meant to be what you think either." Sa jag och log tillbaka.
"If you say so, let's finish it."
"But first, when is our first time together going to be then? We've been a couple for a really long time now. And I can almost promise you that Vanessa and Harry already have done it. I think she told me that."
"What about tonight? My place, 7 o'clock?"
"That's perfect, but now, let's finish this."

-35 Minuter Senare -
Någon bankade på dörren.
"Niall?! What the hell are you doing in there? You've been in there for like 50 minutes! And we were supposed to start for like 15 minutes ago!!" Det var Liam, daddy direction.
"Sorry, I'm coming!" Ropade Niall.
"I need to go babe.."
"Noo, please stay."
"You know that I can't."
"Just a few minutes? Please?"
"Tonight babe, 7 o'clock."
"I'll have to wait then." Han kysste mig snabbt och låste sedan upp dörren och öppnade en bit.
"WHAT HELL HAVE YOU DONE?" Sa Liam, eller skrek..
Harry kom fram till Liam och sa:
"Calm down Liam, don't you see that Cassie is right behind him?"
"Now I do." Sa Liam till Harry och till oss sa han: "I'm never going to use that bathroom again." Sen skrattade han lite.
Vi gick ut från toan och Niall, Liam och Harry gick tillbaka och jag gick och satte mig bredvid Vanessa i soffan.
"Vad hände där inne då?"
"Inget speciellt."
"Nehe. Jsg kommer nog få ut det ur dig iallafall "
Vi skrattade, sen tittade vi på när killarna spelade in sin nya singel.

-1 och en halv timme senare-
Nu hade killarna fått en paus, så Niall och Harry kom fram till oss med ett varsitt glas vatten i handen.
"You want some?" Niall räckte fram glaset och jag svarade: "Yes please." och tog emot glaset. Jag drack några klunkar innan jag gav tillbaka glaset till Niall. Han satte sig bredvid mig och viskade i mitt öra: "We've got a two hours-break now. And that's much time."
"Niall, say what you want to have said."
"Stay here? Or come with me?"
"I'll come with you."
Och nu var det han som drog med mig in på toan.
_____________________________________________
Förlåt för ett kort 'Tidigare' och inga bilder, men jag är på semester och skriver från mobilen. Men på söndag så konmer jag hem :)

XoXo Tilde

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards