One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2013

LWWY - Live While We're Young - "You."

Av Tilde & Moa - 3 augusti 2013 18:41

Cassie's Perspektiv:
"Vanessa, är det okej om jag går till Niall nu?"
"Jadå, Harry kommer hit vilken minut som helst ändå."
"Okej, ha så kul!"
"Detsamma!"

Jag knackade lite på dörren och den öppnades nästan direkt.
"Hey Niall."
"Hey babe."
Jag klev in och stängde dörren efter mig.
"Are you hungry?" Frågade han.
"Yes, are you?"
"Not really. But do you want some food? A sandwich maybe?"
"No."
"What do you want then?"
"You."
Jag tittade upp på Niall. Han log. Efter några sekunder sa han: "I promised, so, let's make love."

-Nästa morgon-
Jag vaknade av att det smattrade mot fönsterna. "Inte regn." Sa jag tyst för mig själv. Jag sparkade av mig täcket och insåg att jag bara hade underkläderna på, så jag drog på mig ett par av Niall's mjukisbyxor och gick ut i köket och drack lite juice. När jag hade druckit upp ställde jag glaset i diskhon och gick tillbaka till sängen och la mig bredvid Niall igen. Som förresten fortfarande sov. Jag försökte somna om men efter en halvtimme så förstod jag att jag var allt för pigg. Jag började pilla lite med Niall's hår och plötsligt vände han sig om och sa: "Goodmorning babe!"
"Goodmorning Niall!"
"Last night was perfect."
"I agree."
Han reste sig upp och drog på sig sina mjukisbyxor, sen ställde han sig framför spegeln i hallen och fixade till håret lite grann. Jag gick upp och kollade på klockan.
Det var lunchtid, 11.55
Plötsligt hördes tydliga knackningar på dörren. Jag gick ditt och tätt bakom mig gick Niall. Jag stannade framför dörren och Niall ställde sig precis bredvid med en arm runt min midja. Han låste upp dörren och öppnade försiktigt. Innan vi såg vem/vilka det var hörde vi någon som sa: "It's raining so we thought we maybe could play some games together?" När vi hade öppnat helt såg vi att det var Harry och Vanessa.
"Or maybe we should let you guys be alone.." sa Vanessa när hon såg oss.
_____________________________________________
Det regnar och åskar här så jag skrev ett litet kapitel. :)

XoXo Tilde

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards