One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2013

LWWY - Live While We're Young - "You deserve better."

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00

Tidigare:

"Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!!

Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig, 

"Vart ska du?" sa hon och kollade med tårar rinnandes ner för hennes kinder.

"Till hotellet, och packa och sen åka och bo hos Sebastian & Joel." sa jag med en arg darrande röst.

"Jag följer med." sa hon och kollade på mig.

"Jag vill också bo hos dom." sa hon och log lite smått mellan tårarna, jag log tillbaka.

______________________________________________________________________________________

 

Cassie's Perspektiv:

Vi var framme vi hotellet och höll på att packa våra saker.

"Är du klar?" hörde jag Vanessa säga.

"Jag tror det." Jag torkade bort tårarna och ställde ner min väska på golvet.

Vi gick ut ur rummet och jag stängde dörren.


Hos Joel & Sebastian 

"Vad har hänt?" sa dom och småsprang fram till oss.

"Harry och Niall är otrogna." sa Vanessa snabbt.

"Några tjejer gick fram och kysste dom, och drog med dom på en båt." sa jag och tittade ner i marken.

"Och dom bara följde med?" sa Sebastian.

Vi nickade.

 "Ni förtjänar bättre.." sa Joel.

"Är det okej om vi bor här?" sa Vanessa och log lite smått.

"Självklart!"

Dom visade oss till gästrummet. Där fanns två enkelsängar, en stor platt tv, två garderober och en dörr som gick in till ett litet badrum.

Vi packade upp och la våra kläder i garderoberna. Plötsligt knackade det på dörren och Joel kikade in och sa:

"Vill ni följa med mig, sebastian och jonte till stranden?" 

Jag kollade på Vanessa, hon suckade och nickade.

Han log försiktigt innan han stängde dörren.

Badkläder hade vi redan på oss så vi behövde inte byta om iallfall. Men vi tog en varsin väska och la ner solglasögon, handduk och en varmare tröja. 

Vi gick ut till killarna som väntade på oss och tillsammans gick vi ner till stranden.


Vi hade lagt ut våra handdukar i sanden och vi stod alla fyra och kände på vattnet med tårna.

Vi tog varandras händer och sa: "Ett.. Två.. Tre!!" Vi sprang ut så långt vi kunde innan vi släppte taget.

Joel och Sebastian började genaste skvätta vatten på mig, Vanessa och Jonte bara skvätte tillbaka.

"Cassie?" Rösten var bekant. Jag vände mig mot bryggan och där stod Niall.

Jag simmade dit och gick upp på bryggan.

"Why haven't you answered my calls?" sa han.

Jag kollade ner på hans fickor, han hade ingen telefon i dem, så jag gick närmare honom så han var tvungen att backa. När han nästan höll på att ramla i vattnet, (fast han själv inte visste om det) tog jag upp armarna och knuffade i honom.Jag vände mig om och hoppade i vattnet och simmade tillbaka till dem andra.

Jag hörde hur Niall gick upp på bryggan och han skrattade, fan..

"Sebastian?"

"Vad är det?"

"Kan du göra mig en tjänst?" 

"Jag antar det. Vad vill du att jag ska göra?"

"Kyss mig. Som om du älskar mig."

Han nickade försiktigt och la händerna runt min nacke. Han drog mig försiktigt mot honom och hans ansikte kom närmre och närmre. Tillslut möttes våra läppar och han kysste mig mjukt och länge.

Jag hörde någon som hoppade i vattnet och plötsligt särade någon på oss.

"What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen.

"Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag.

Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder.

Jag vände mig om och Sebastian stod fortfarande där. Jag kramade honom hårt. Jag sneglade åt sidan och Niall stod där med öppen mun, som om han försökte säga något, men utan att veta vad.

______________________________________________________________________________________

Jag vet att det blev kort, men jag har verkligen slut på ideér..  :/

 

Xo Xo Tilde

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Av Tilde & Moa - 7 augusti 2013 13:47


~ 3 månader senare Vanessa's Perspektiv ~   För 1 vecka sen hade vi bestämt oss för att åka till Grekland, och bara komma bort från allt. Jag, Harry, Cassie, Niall, Josh, Liam, Zayn, Louis, Eleanor, Perrie, Jesy, Jade & Leigh (Leigh-Anne.) åkt...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards