One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2012

One Thing Who Makes You beautiful - I Love You Your Sexy Beast ♥

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2012 22:58

  Izabella's perspektiv


Vi hade nu kommit hem till killarnas hus och jag och Niall var uppe på Niall's rum.

Tv:n var på men det var inte så mycket att se. Jag satt bara mest och tänkte..

Jag är 17 år och gravid..

Det var verkligen inte såhär jag hade tänkt mitt liv, men jag blir ju i alla fall en ung mamma.

Men ändå, vi hade ju inte tänkt att jag skulle bli gravid när vi *ni vet vad*.

- Niall, jag är 17 år och gravid, det är ju inte klokt !

- Det gör inget, du blir en ung och underbar mamma !

- Tack, jag är säker på att du blir världens bästa pappa !

Jag blinkade med ena ögat åt Niall och han skrattade till.

                                       Det finaste skratt jag vet ! ♥

Jag hörde hur det mullrade ute och jag ryckte till.

Jag har alltid hatat åska..   

- Är du rädd ?

Niall log sött och drog mig närmre honom.

- Bättre ?

- Mycket bättre !

- Jag älskar dig ! ♥

Niall viskade i mitt öra och pussade mig sedan i håret.

- Jag älskar dig ! ♥ 

Jag vände mig om och pressade mina läppar hårt mot hans.

Kyssen var lång och det gick över till hångel.


Niall's klarblå ögon var mitt framför näsan på mig och det fick mina ögon att göra ont xD

- Niall, du är tuung !

- Hahahaha !

Han la armarna om mig och rullade runt.

- Bättre ?

- Ja.

Jag andades ut och Niall skrattade till.

- Niall..

- Ja ?

- Alltså, jag har aldrig älskar någon såhär mycket ! ♥ Du är.. Du är riktigt underbar..

Jag såg glädje i Niall's ögon och ett leende växte på hans läppar.

Han tog tag i mig och rullade runt i sängen. (Nej, inget * ni vet vad * xD )

Jag skrattade högt och plötsligt öppnades dörren.

Jag och Niall reste oss hastigt upp.

- Kan ni två vara lite tystare ?!

Det var Louis.

Jag och Niall var helt tysta och tomat röda i ansiktet.

- Hahahahaha !!

Louis började skratta och pekade mot oss.

- Stick för f*n !!

Niall tog tag i en kudde och kastade på Louis.

- Euuww !

Louis fejkade att han fick panik och skrek medans han sprang till toan.

Man hörde hur han sätte på duschen och skrek. xD

- Ooops..

Jag tittade på Niall.

- Haha, vi får väl va lite tystare då !

Jag blinkade med ena ögat och Niall la armen om mig.

_______________________________________________________________________________________

Förlåt för att vi inte har skrivit på jätte länge !!!!!

Men det är sommarlov och snart börjar ju skolan igen, så då kommer i alla fall inte jag skriva varje dag   

Eftersom jag vill satsa på skolan, nu när vi får betyg också, och då vill jag verkligen kämpa.

Men jag kanske skriver varannan dag eller så.   

Men nu ska jag sova så, gonatt ! Sov sött och dröm fint om One Direction, jag ska drömma om dom i alla fall.

// xx Tidde ;3 ♥

 
 
Nessa

Nessa

14 augusti 2012 18:20

MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! SKRIIIIIIIIIIIIV!

http://www.vksnoveller.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emilia

19 augusti 2012 10:11

Meeer♥! snälla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards