One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

One Thing Who Makes You Beautiful - Photoshoot 1

Av Tilde & Moa - 18 juli 2012 17:00

 


Lexi's Perspektiv:


" Posera tjejer, posera! "

Jag suckade tungt.

" Eleanor, ett samtal väntar på dig! " sa Eleanor's manager när hon sprang in i rummet där vi stod och tog korten.

Eleanor kollade på fotografen med valpögen, fotografen som förresten heter Thomas verkade smälta för det och sa

" Okej! Men då får det gå fort! "

" Yes! " sa Eleanor innan hon sprang iväg.

" Ni kan ta paus tjejer!"

Jag och Bells gick till vår lounge.

När vi kom in i rummet stod Eleanor där och pratade i sin mobil, men det är klart vi fick ju paus för det!

" Älskar dig också! Puss ses sen!"

Bells lutade sig fram mot mig och viskade i mitt öra:

" Undrar vem hon pratar med? "

Jag nickade, egentligen vet jag inte varför, för det är ju inte riktigt något svar!


" Ja jag tar med två tjejkompisar! Jag lovar! " Eleanor tog bort sin telefon från örat och klickade på Avsluta.

Hon vände sig om och kollade på oss med en glad min!

Jag tror att både jag och Bells blev lite chockade.


" Har ni lust att ta en kaffe på Starbucks? "

" Visst! " Sa Bells utan att tänka sig för!

Eleanor gick mot oss och bort mot dörren, Bells greppade tag i min arm så vi gick i armkrok..


" Vänta! Är det bara jag som kommer ihåg att vi inte har tagit färdigt bilderna än?"

" Äsch! " Sa Eleanor och gjorde en liten paus innan hon fortsätte,

" Han klarar sig utan oss i några minuter! "

Bells nickade och drog med mig.

Vi tog våra jackor och gick ut i kylan!


--------------------------------- 2 Timme senare ---------------------------------------


Vi satt fortfarande kvar och drack kaffe på Starbucks, vi skrattade och hade jätte roligt.

Jag tog upp mobilen och kollade på klockan som jag har i mobilen, när vi hade smitit ut från lounge var klockan 17:34 och nu var den 19:34, alltså har det gått 2 timmar!


" Vad är klockan? " Sa Eleanor och kollade på mig.

" 19:34, hurså?, har du något att passa? "

Eleanor fick stora ögon samtidigt som hon sa:

" Ja! Jag skulle va hos Lou kl. 19:00! Och jag som skulle ta med två tjejkompisar, snälla kan ni följa med!?! "


Jag vände blicken mot Bells, som tydligen hade gjort samma sak mot mig och vi nickade samtidigt som jag sa:

" Visst! "

" Tack ni är verkligen bäst! "

" Vi vet! " Sa jag och Bells samtidigt som om det var något vi hade tränat länge på!


Vi reste oss och tog våra jackor, vi la lite dricks på bordet och gick ut, det hade börjat snöa igen.

Vi höll på med Sommarkollektionen när vi smet ut från Photoshooten, alltså hade vi på oss korta kläder, jag hade ett litet linne med blommigt mönster på och ett par korta shorts som gjorde att jag höll på att frysa ihjäl där vi nu gick, ute i snön i bara en vinterjacka, skorna som jag hade på mig var inte till så mycket hjälp, ett par fina skor med rätt så hög klacka, med bara några tygremsor på.


Flätan som dem hade gjort utav allt mitt hår och lagt det på höger sida av axeln var nu full av snö!

Mascaran som låg på mina redan rätt så långa ögonfransar satt kvar, eyelinern och den lite ljusa rosa som nästan inte syntes ögonskuggan satt kvar, men mitt läppglans hade åkt bort under alla gånger jag hade sätt läpparna mot muggen kaffet va i.


Jag tog upp mitt läppglans ur väskan och la på lite läppglans på läpparna.


" Såå, berätta vilka är det vi ska träffa! " Sa Bells, som tydligen verkade nyfiken.

Eleanor skrattade lite lätt och sa:

" One Direction! " Eleanor var med på att vi skulle skrika, men både jag och Bells såg nog ut som två stora frågetecken.


" Vilka då sa du? "

" Har ni aldrig hört talas om One Direction?!?! "

" Nee! " Sa jag och Bells samtidigt.

" Fem killar? " försökte Eleanor med.

Hon suckade och sa:

"Ni får se när vi kommer fram! "


 


När vi gått en bit kom vi fram till ett hus, vi gick in på gården och Eleanor sa:

" Framme! " Medans hon knakcade på den stora dörren!


" JAG ÖPPNAR!!!!!! " hörde man ett högt skrik inifrån.

" Louis, " Sa Eleanor!

" DU BEHÖVER INTE SKRIKA JAG STÅR 2 METER FRAMMFÖR DIG!!! "

"Harry! " Sa Eleanor och skrattade.

Dörren öppnades och två killar stack fram huvudena,


"Louiiiis! " Skreck Eleanor.

" ELLIIIIIIIIII!! " Skreck killen som tydligen hette Louis.

" Och då måste du va Harry? " sa jag

Han nickade och sa:

" Har du ett lika snyggt namn som du? " Harry kollade på mig med sin gröna ögon, han sträckte fram handen.


" Helt otroligt, han har redan börjat flirta! " Det va Louis som "viskade" till Eleanor...

Bells skrattde och jag gav honom en irriterande blick.


" Lexi! " Jag skakade hans hand. Den var alldeles varm, jag hade inte lust att släppa men jag gjorde det för att inte verka patetisk.

" Det va lika snyggt som du! " Sa han,

" Ha - Ha, jätte kul! "

" Nej men det va det! "


" Vill ni komma in, ni måste frysa där ute, i bara sommarkläder, eller va det är? "

Det var en kille med ljust hår och blå ögon, och en macka ..??


______________________________________________________________________________


Det va allt!

Nu får Tilde skriva lite ! hehe !   

// Moa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards