One Direction Novell ♥

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Tilde & Moa - 28 juli 2012 23:17

Nu är jag hemma igen och kan skriva längre inlägg från datorn, men det blir inga bilder idag, är för trött.. Sorry !

_____________________________________________________________________________________-

Izabella's perspektiv


Niall började kittla mig, och jag var ju jätte kittlig så jag skrattade jätte mycket.

Plötsligt gick Lex upp ur poolen och Harry också, jag hörde Lex säga något om att hon hade ont i huvudet och sen gick hon.

- Jag följer med henne ! sa Harry.

Vi nickade och han gick.

Niall hade slutat kittla mig så jag gick upp ur poolen och snappade åt mig min handduk och virrade den runt mig, sen sätte jag mig ner på en "solstol".

- Fryser du ?

- Nja, lite.

- Du kan ta min handduk om du vill.

- Men då är den ju blöt när du kommer upp.

- Äsch !

- Okej.

Jag tog Niall's handduk och la den över mina axlar.

Niall gjorde någon konstig vattendans i poolen och jag började genast skratta.

Han tittade konstigt på mig och började sedan skratta han också.


Niall hade simmat runt i poolen och åkt rutschkanor ett bra tag nu så han sa att han skulle gå upp.

- Här !

Jag gav honom handduken och han log tacksamt.

Han la sig bredvid mig på den lilla "solstolen" och vi låg och pratade och skrattade ett bra tag.


Jag kände hur det kittlade till i näsan och jag nös.

- Prosit !

- Tack. sa jag och kliade näsan.

Jag tror faktist jag börjar bli förkyld.


Jag såg att Niall's läppar närmade sig mina men jag drog tillbaka huvudet och sa:

- Niall, du ska nog inte kyssa mig, jag börjar bli förkyld. Och jag vill inte smitta dig.

- Stackars dig då. Men jag är inte rädd, jag skulle kunna kyssa dig även om du hade en farlig smittsam sjukdom.

Han närmade sig mig igen och våra läppar möttes.


Våra läppar är som två pusselbitar, dom passar perfekt.


Jag och Niall satt i soffan och kollade på en film.

Niall hade hämtat en filt åt mig och varm choklad med grädde och hackad choklad på toppen.

Jag kände mig febrig och frågade Niall om han hade en Alvedon.

Han nickade och gick till badrummet för att hämta en tablett.

Han kom tillbaka och jag svalde den snabbt.


Mina ögonlock blev tyngre men jag kämpade emot. 

- Jag ser att du är trött, sov du ! Då blir du bättre snart ! sa Niall och pussade mig i håret.

- Okej. sa jag trött och slöt mina ögon.

Någon minut senare var jag i mina drömmar.


Jag drömde att jag gick igenom en stor och fin kyrka och det satt massa folk i bänkarna och det var vackra blommor i håret på många tjejer som satt i bänkarna. Pappa gick med mig i armkrok fram till alltaret. Jag tittade ner på mig och såg att jag hade på mig en stor fin och vit klänning. Det var en liten spegel på väggen och jag såg att mitt hår var jätte fint uppsatt med blommor och band.

Jag tittade upp och mötte två fantastiskt vackra blåa ögon.

Jag hörde en präst säga något. Och någon som liknade Harry kom upp med två ringar och gav till mannen framför mig. Mannen sätte ringen på mitt finger och jag sätte den andra ringen på hans ring.

Jag tittade på mannen och vi lutade oss mot varandra och kysstes.

Läpparna var som pusselbitar, alltså var mannen jag kysste......Niall ! ♥

_________________________________________________________________________________-

Så, jag ska sova nu men hoppas det räcker !

// xx Tilde xD

Av Tilde & Moa - 28 juli 2012 20:03

Harry's Perspketiv:


Jag och Lexi hade simmat iväg lite för oss själva, vi var vid vattenrutschkanorna.

" Du är så vacker! " hennes hår var uppsatt i en toffs som nu var blöt.


" Vad är inte du da? " vi skrattade!

" Kan vi inte åka!? " hon pekade på en utav vattenrutschkanorna.

" Är du säker? Den är rätt läskig! "

" Jag åker ju med dig så! " hon lutade sig fram och kysste mig, jag skrattade.

" Visst! " hon började simma mot trappan upp, och jag kom tätt efter henne.


Vi gick upp för den rätt så höga trappan.

" Men du får lova att du håller i mig! " hon kollade på mig.

" Så klart! Allt för dig vet du väl! " hon log, hon har så fint leende.


Hon satte sig i ingången ( säger man så? / Moa) och sätte mig bakom henne.

" Närmare! " jag kollade på henne och flyttade mig närmare, jag la huvudet på hennes axel och sa

" Är du redo? " hon nickade och jag puttade på oss.


Jag la armarna om henne och tog bort huvudet från hennes axel, hon skrattade och kolla upp på mig,

jag log.


Vattenrutschkanan gick runt och runt, men det gick rätt så fort ner.

När vi kom ner till vattnet såg vi inte Bells och Niall,

" Vart är Bells? " jag kollade på Lex,

" Vet inte riktigt ..? " och då kom Niall och Bells upp från vattnet och Bells viskade något i Niall's öra, sen viskade han något i hennes.


Lex började simma mot dem och jag dök ner under vattnet och drog med henne ner.

Hon kollade på mig och log, hon gav mig en snabb puss på kinden och simmade sedan upp,

jag följde efter.

Vi simmade bort mot Niall och Bells

" Kommer inte Elli och Louis snart? ",

" Men bells då, saknar du redan Lou? " jag kollade på Lex som redan hade ett smile på läpparna

" Haha nej! Inte direkt.. " vi skratta

" Joo tjena, " Bells leende försvann,

" Litar inte du på mig Niall? " hon kollade på honom.

Niall blev helt jag vet inte vad, han såg ut som ett frågetecken, eller jag tror nog alla såg ut som det.

Bells började skratta och sa

" Ni såg ut som idioter alla tre! "

" Ne nu! " Niall hoppade på henne och började kittla henne.


Jag och Lex skrattade oxå, egentligen vet jag inte varför, Lex böjde sig fram och viskade

" Är det okej om jag går upp och lägger mig och vilar i din säng? Har världens huvudvärk! "


Lexi's Perspektiv:


Harry började flina ett flin jag aldrig har sett honom ha förut.

" Visst, upp för trappan, första dörren till vänster, så hämtar jag en huvudvärkstablett! " jag log och gick upp ur vattnet och virade en handduk runt kroppen.


Jag tog min väska och stoppade ner kläderna i den.

Jag började gå mot trappan och gick upp för den,

" Första dörren till vänster sa han, då måste det va där! " jag pekade mot dörren som var framför mig,

jag öppnade dörren och gick in på hans egna toa och bytte om.


Jag gick ut och Harry stod där med en tablett och ett glas med vatten,

" Tack, " jag log och tog tabletten och stoppa den i munnen och sköljde ner den med vattnet.

" Du vet, om du ville få upp mig till sängen så funkade! "

" Haha nej Harry, jag har faktiskt riktigt ont i huvudet! "

" Såklart du har! " han gick närmare och kysste mig.

Jag backade undan och suckade,

" Jag har faktiskt riktigt ont! " han suckade,

" Okej då! "


Jag la mig på sängen och försökte sova,

" Men du hade väl roligt så länge det varade? "

" Så klart jag hade Harry! " jag vände mig om och kollade på Harry som hade lagt sig i sängen,

jag pussade honom på kinden och sa

" Godnatt! "

" Haha, Lex klockan är 14:39! "

" Jaja, sov gott då! " han skrattade och sa

" Sov gott! "

_____________________________________________________________________


Orkar inge mer nu!

/ xx Moa ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards