One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

One Thing Who Makes You Beautiful - New Friends, Or More ?

Av Tilde & Moa - 18 juli 2012 19:25

    

* Izabella's Perspektiv*

Min blick åkte över dom fem killarna. Men den fastnade vid vid en ljushårig kille med klarblå ögon.

Plötsligt kom han fram till mig och sträckte ut handen.

- Niall. sa han och log, jag tog hans hand och skakade den.

- Izabella, men ni kan kalla mig Bells eller Bella. sa jag och log.

Jag hälsade på dem andra som tydligen heter Harry, Louis, Liam och Zayn.

Eleanor och Louis gick iväg någonstans, antagligen så gullade dem. För de var tydligen ihop.

Men alltså, hur kunde hon lämna oss ensamma med fyra killar vi inte ens känner ? xD Haha, hon är bara för rolig.

- Sätt er! sa Harry och pekade mot soffan.

Vi gick och satte oss och bredvid mig satte sig Niall och Lexi, och bredvid Lexi satte sig Harry.

- Vill ni ha något? Te? sa Liam.

- Ja, om det inte är till besvär så. sa Lexi och tittade på mig. Jag nickade som svar och Liam gick iväg för att göra te. Zayn sa att han skulle ut och träffa Perrie som hans flickvän hette, så han drog.

Då var det bara jag, Lexi, Niall och Harry kvar.

Vi satt och pratade och hade jättetrevligt, sen kom Liam med te.

- Eh, Danielle ville ha hjälp med något så är okej om jag sticker? Sa Liam när han ställt brickan med te på bordet.

- Ja, gå du ! Sa Harry och Niall.

Liam gick och vi drack vårt te.

Niall var verkligen rolig, och när jag våra blickar möttes så kände jag ett väldigt svagt men tydligt pirr i magen. Men.. Jag kan inte vara kär i någon som jag bara känt i en och en halv timme. Det går ju inte. Men kärlek vid första ögonkastet kanske är sant ändå... Jag kände hur jag var kissnödig och behövde gå på toa.

- Eh, kan någon visa mig vart toaletten är ? sa jag.

- Visst ! Sa Niall och reste sig upp. Jag gjorde detsamma och följde efter honom.

- Här ! Sa han och öppnade en dörr.

- Öhm.. Du är väldigt vacker.. Vet du det ? sa han mjukt.

Jag kände hur mitt ansikte blev rött och jag tittade ner.

- Tack, men det känns inte så eftersom jag får väldigt mycket kritik på jobbet.. sa jag.

- Strunta i vad de säger, du är bra som du är.. sa han och gick.

Jag gick in på toaletten och gjorde mina behov.

När jag gick ut stog Niall där.

- Eh, jo jag ville fråga dig en sak. Sa han tveksamt.

- Vaddå? sa jag.

- Jo, vill du gå på dejt med mig? sa han.

- Ja, gärna. sa jag och log. Jag såg lättnaden i honom när jag sa ja.

- Jag kommer och hämtar dig imorgon kl 19.00 om det är okej? sa han.

- Ja, det blir perfekt ! Sa jag och gav honom en liten vänskapspuss på kinden.

Jag såg hur hans kinder blev rosa.

Vi gick tillbaka till soffan.

- Bells vi måste nog gå nu, klockan är mycket. sa Lexi.

- Okej ! sa jag och letade upp Eleanor.


- Eleanor vi går nu. sa jag och log.

- Okej, jag stannar här inatt ! Ses på jobbet imorgon då! Hälsa Lexi! sa hon.

- Japp det ska jag göra, ses! sa jag och gick.

Jag sa hejdå till killarna och gav dom en kram. Men när jag kramade Niall, blev kramen längre än när jag kramade Harry.

- Hejdå Bells ! viskade han i mitt öra.

- Hejdå Nialler ! viskade jag tillbaka.

Jag tog Lexi's arm och vi gick ut genom dörren. Vi vände oss om och vinkade till glada killar som glatt vinkade tillbaks.

___________________________________________________________________________


Så, ett kapitel av mig, Tilde !

Hoppas ni gillar det ! Men mobba nt, det är mitt första..

// Tilde ♥


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards