One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

One Thing Who Makes You Beautiful - Talk

Av Tilde & Moa - 19 juli 2012 12:58

Innan jag börjar skriva detta kapitel vill jag bara säga att jag vet inte hur man gör sådana där bilder som Moa har överst i kapitlen, men jag lär mig troligtvis det på lördag xD

__________________________________________________________________________________

- Hejdå Lex!! sa jag och vinkade.

- Hejdå Bells!! sa Lex och vinkade tillbaks.

Jag började gå hemmåt när jag kom på att jag var tvungen att handla frukost för imorgon. Så jag svängde in på en affär och köpte : Smör, Mjölk, Bröd och Ost. Sen gick jag hem. Min lägenhet var ju bara två kvarter från Lexi's så det var inte så långt.


Jag slog koden så att dörren skulle öppnas. Den öppnades och jag gick in, jag gick mot hissen och tryckte flera gånger innan den kom. Jag gick in och tryckte på knappen som tog mig upp till våning 11.

Hissen stannade och jag gick ut och tog ur nycklarna ur väskan och låste upp.

Jag sparkade av min mina nya vita converse som vi fick på jobbet idag. Tog av mig min tunna jacka och gick in i köket för att ställa in mjölken, smöret och osten i kylen, och brödet i skafferiet.

Jag gick in i badrummet och borstade tänderna och kissade.

Jag gick in i sovrummet och tog av mig kläderna och lade dom i garderoben och satte på mig mitt nya vita nattlinne i silke.

Jag lade mig i sängen och drog det varma täcket över mig. När jag tittade ut genom fönstret så jag att det snöade, väldigt mycket. Jag sträckte mig efter min svarta Blackberry som låg på mitt nattduksbord.

Jag kom på att jag inte bedde Niall om hans nummer..

- Fan också.. mummlade jag för mig själv. Jag letade igenom kontakterna ifall. Och faktist där stod det! "Niall Horan ♥" stod det. Jag log, stort. Och kände lättnaden. Jag tryckte på "Skicka sms till Niall Horan ♥" och skrev.

- Hej, snodde du min mobil förrut och lade till ditt nummer ? :P xx Bells.

- Hej, eh.. Ja det gjorde jag :D xx Niall.

Jag suckade glatt och skrev.

- Mitt nummer är 0746587902 xx Bells. (Nummret är påhittat)

- Tack! Gonatt Izabella ♥ Sov sött, ses imorgon ♥ xx Niall.

- Hehe, varsågod. Gonatt Niall ♥ Sov sött själv ♥ Aa, ses imorgon ♥ xx Bells.

Jag lade Blackberry'n på nattduksbordet och försökte somna. Men det gick inte så bra, eftersom det var fest hos min granne.. Men efter ett tag så somnade jag.


*Niall's Perspektiv*

Jag gick och borstade tänderna och gick in i mitt sovrum. Jag smsade Zayn och Liam eftersom dom inte hade kommit hem än. Zayn skrev att han snart kommer och Liam skrev att han stannade hos Danielle inatt.

Jag lade mig i sängen och hörde Louis och Eleanor prata i rummet bredvid mig.

Jag tror dom satt och höll på med datorn eftersom dom sa "Den där tröjan skulle passa dig" o.s.v

- Titta vilken söt liten skjorta! hörde jag Eleanor säga.

- Ja, jätte söt. Den ska våran son ha en vacker dag. sa Louis.

Jag koncentrerade mig på att somna och efter ungefär en kvart blev mina ögonlock helt slapp och jag somnade.

______________________________________________________________________________


Så, ett litet kapitel av mig, Tilde. Förlåt för att det inte blev så långt, jag ska äta nu men nästa kapitel blir av Moaa !

Xx Tilde ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards