One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

One Thing Who Makes You Beautiful - Loves In The Air

Av Tilde & Moa - 19 juli 2012 19:15

Lexi's Perspektiv:


Jag vaknade tidig nästa morgon, jag var berädd på att vi skulle få riktigt myket skäll utav fotografen för att vi stack, jag vände mig om och kollade på väckarklockan, 7:13 ..


" Lika bra att gå upp. " sa jag för mig själv, jag reste mig sakta upp och gick ut från sovrummet.

" En kopp te skulle sitta fint nu! " sa jag och min hund Jocke kom springandes mot mig,


"Juste de! Jag glömde bort dig igår, så vart har du bajsat? " jag skrattade till åt det jag just hade sagt och gick runt i lägenheten och kollade runt om jag hittade något hundbajs, men jag fann inget ..


" Hmm konstigt, " sa jag till Jocke som är en liten schitzu, hela han är brun och han har sånna valpögon som får vem som helst att smälta !


Jag gick in sovrummet och hämtade ett vitt linne och en stickade korallfärgad tröja och satte på mig, sen tog jag fram ett par ljusa jeans och vita strumpor.


Jag satte mig vid sminkbordet och kletade på lite mascara och sätte upp håret i en rätt så hög toffs, sen gick jag ut i hallen och knöt på ett par korallfärgade converse och sätte på mig jackan tog kopplet och sätte fast det i Jockes hallsband.


Jag öppnade lägenhets dörren och gick ut, ner för alla 140 trappstegen och tillslut kom jag ner till porten som jag öppnade och gick ut.

Alla vägar var täckta med snö, jag suckade och fortsätte gå ..


Jag tog upp mobilen ur väskan som jag hade fått med i farten och kolla klockan, 7:30, då var den ju inte så mycket trotts allt..


Efter att vi gått en lång promenad började vi gå mot ett Cafe, där jag band Jocke utanför och gick in,

kön var inte så lång, tre personer framför.

Efter ungefär 10 minuters väntan var det min tur,


" Hej vad får det lov att vara? " sa flickan i kassan,

" Hej en ostfralla med en festis tack! " flickan i kassan kollade upp och sa

" Men det är ju du! " jag la pekfingret för munnen och mimade " snälla "

Hon nickade och sa

" Var det bra så? " hon gav mig ett smile.

" 2 pund tack! " jag gav henne 2 pund och tog mina grejer och var påväg att gå när hon sa
" Om ni vill sitta lite mer privat så kan ni få följa med här, tyvärr så sitter det redan 3 killar där men jag tror att ni kommer komma överrens.! "

" Ehm, okej! " sa jag och följde med henne bakom kassan, det var ett inglasat rum med gardiner
" Där " sa hon och pekade bort mot rummet, hon följde med mig dit och öppnade dörren,

Och där inne satt ingen mindre än Harry, Niall och Liam.

Harry kollade upp och såg att det var jag, han sken upp som solen.


" Hej Lex! " Niall och Liam kollade upp och sa oxå hej,

Och då vill man ju inte verka patetisk så då sa jag ju självklart hej jag med.

" Sätt dig! " Sa Harry och reste sig upp och drog ut en stol åt mig.

" Tack! " sa jag och sätte mig.

" Vad gör du här då? " sa Liam.

" Och är din kompis med? " fyllde Niall i, Liam kollade på honom med en konstig blick,

jag skrattade och sa:

" Ne tyvärr, jag tror att hon sover än, alla måste ju få sin sjönhetssömn, du vet! "

Vi skrattade och pratade ett tag, Liam tog upp mobilen och han kollade nog var klockan var för sen sa han
" Grabbar vi måste nog dra nu, vi ska va i studion om en kvart! "

" Nej! Jag vill stanna! " sa Harry och kollade på mig, jag gav honom ett leende,

" Vad är klockan? "

" Kvart i 10. " Plötsligt fick jag väldigt bråttom, ska va hos Fotografen om en kvart och jag ska hinna och lämna Jocke oxå!

" f*n! " sa jag tyst för mig själv, men Harry hörde och frågade
" Vad har hänt? " jag suckade och sa

" Ska vara hos fotografen om 15 minuter, och jag måste hem och lämna Jocke, och det är minst 10 minuter hem! " jag var påväg att bryta ihop!

" Jag kan gå hem med Jocke! vem det nu är .." sa Harry jag sken upp och sa

" Kan du de?!?! " jag gav honom nycklarna till min lägenhet och sa Sunshinestreet 53, det är en lägenhet och jag bor på sjunde våningen, hissen är trasig och det står A. Sánchez och jaa det är nog det du behöver veta! "


" Men heter inte du Lexi? " frågade Niall, vilken dum fråga egentligen.

" Ehm joo! "

" Så varför A. Sánchez då? "

" Lägenheten står på min pappa, så det är ockås han som får räkningarna! " jag log stort,

" Det är en brun rätt så liten schitzu, du kan inte missa honom! " jag gav Harry en snabb puss på kinden innan jag tog väskan och gick mot utgången!


Harry's Perspektiv:


När Lex var utom synhål sa jag

" Hon pussa mig! " och jag kände själv hur dumt det låt!

Killarna började skratta och sa Liam sa:

" Vad gör man inte för en tjej? "
" Ääh! " sa jag och gick ut ur Cafet och kollade efter en schitzu, där jag såg den!

Jag tog kopplet och gick bort mot hennes lägenhet, efter ungefär 10 minuter gåning kom jag fram.


" Sjunde våningen " jag mumlade och började gå, efter tag var jag uppe på sjunde våningen och tog fram nyckeln och stoppa in det i nyckelhålet.


Jag hörde ett klick och öppnade dörren.

Jag lossade Jocke och stängde dörren, hmm, om jag nu ändå är i Lexi's lägenhet, och hon måste ju få sin nyckel tillbaka, och jag vet ju inte när vi kommer träffas igen.

Jag gick in i köket och tog fram ett papper och tog en penna från köksborde och började skriva


" Hej Lexi !  


Kom ner till entren och en fin överraskning väntar dig, och du måste annars kommer du inte in!

// xx Harry. "


Jag blev nöjd med det jag skrivit och ja ner det i ett kuvert och satte den på utsidan dörren och låste sen gick jag !


____________________________________________________________________


Orkar inge mer nu! Sorry för inga bilder ! men orkar inte göra det nu!


// xx Moa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards