One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

One Thing Who Makes You Beautiful - Suprise ♥

Av Tilde & Moa - 20 juli 2012 21:30

 


Lexi's Perspektiv:


Jag öppnade ögonen sakta och möttes av ett solsken som sken in genom persiennerna, jag kollade på väckarklockan, 10:30, vi var lediga från jobbett idag så jag behövde inte stressa, jag la mig på rygg och kollade upp i taket.


Gårdagens kväll var fantastisk! Jag minns den så väl!

Hur jag kämpade upp för trappan den sista biten, och hur min granne kom ut ur hissen och sa att den funkade igen, och brevet som satt på dörren, jusst det ja brevet.


Okej ni kanske vill veta allt från början till slut, så det ska ni få!


Efter att vi hade fått slutat ville jag och Eleanor inte riktigt ta farväl utav varandra så vi gick iväg till Café där jag hade ätit frukost tidigare idag.

Jag tror att vi satt i en timme ungefär, sen kom Eleanor på att hon hade en dejt med Louis i morgon! Alltså idag kan man ju säga, i alla fall, och då vill Elli, (Eleanor) ha något nytt att ha på sig, så vi gick till närmsta Galleria.


Eleanor köpte nog lite mer än planerat, en väska av vitt läder, en fin rosa klänning, en blå mocka väska, en väldigt ljusrosa magtröja med ett svart tyck på, ett par jeansshorts, en lila hoodie, blåa Converse och en mörkblå klänning!


Själv köpte jag ett par vita jeansshorts, en mörkblå hoodie och ett till par vita converse, har liksom slitit ut mina gamla!


Och sen skulle Elli prova väldigt mycket oxå, och det mesta gick tillbaka till sin plats.

Efter att vi hade varit på stan i ungefär 2 och ½ timme började vi gå hemmåt, vi passerade Elli's villa, (lyllo henne) och hon svängde av vägen och vi sa hejdå till varandra.


Jag började gå mot min lägenhet.

Jag passerade Bells lägenhet, och började tänka på att hon skulle ju på dejt ikväll, jag kollade på klockan i mobilen, 18:30 då ska hon snart åka då!

Jag suckade, det var tråkigt att gå, en vit limousine stod parkerad utanför min lägenhet, eller det var ju inte riktigt min lägenhet, men där jag bodde!


Jag gick in i trapphuset och började gå upp för trappan, och då kom jag på!

Harry har ju mina nycklar, jag drog snabbt upp min mobil ur väskan och letade upp hans nr bland alla kontakter.


" Tyvärr kan jag inte ta ditt samtal just nu, men ring gärna tillbaka lite senare så eller prata in efter tonen om du hellre vill det, ditt val! Harry! "


Jag suckade och sa:

" Hej Harry det är Lex, jag skulle gärna villa tillbaks mina nycklar, vill gärna kom in i lägenhet, ring när du ser det här! Lexi "


Jag var faktist lite andfådd när jag kom upp på min våning, och då öppnades hissen och min granne kommer ut

" Åå hej Lexi vad längesen det va! "

" Hej! Ja det var det verkligen, " jag gjorde ett litet stop så jag kunde ta in ny luft i lungorna sen sa jag:

" Så hissen funkar nu igen? "

" Har den varit trasig? " Jag kollade förvånat på henne och kom sen på att hon har varit bortrest och kom hem igår, dem måste har hunnit lagat den innan hon kom hem.

" Oj, dem kanske hann och laga den igår innan du kom hem! " jag gav henne ett leende innan hon gick in i sin lägenhet.


Jag gick mot min lägenhet och kollade på den med en förvånande blick när jag såg att det satt ett kuvert på dörren.

Jag tog det och öppnade de,


" Hej  Lexi !   
Kom ner till entren och en fin överraskning väntar dig, och du måste annars kommer du inte in!

// xx Harry. "

Jag log sammtidigt som jag gick mot hissen, klickade på knappen och dörrarna öppnades och jag gick in utan att kolla bort från kortet, jag kollade upp snabbt när jag klickade på 1. och sen kollade jag på kortet hela vägen ner.

Jag ut genom dörren och en chaufför kom fram till mig och sa:
" Lexi Sánchez? " jag nickade
" Den här vägen. " han ledde mig till den vita limousine och öppnade dörren, jag stoppade in huvedet och sen satte jag mig i limousine, och där inne satt Harry, jag kollade på honom med ett leende och sa:
" Hej! " han gick och satte sig brevid mig och sa:
" Jag har väntat på dig, " han gav mig det typiska Harry leendet, som får alla tjejer i närheten att smälta, typ ..
" Så vad har du planerat? " sa jag nyfiket, han skrattade till och sa:
" Jaru, haha, nej men vi ska på picknick. " Jag blev lite förvånad och sa:
" I det här vädret? I snön? "
" Nej, vi ska, du får se helt enkelt! " jag kollade undrande på honom och han skrattade:
" Champagne? "

Jag nickade,
" Aa tack, " han gav mig ett glas och hällde upp.

Vi pratade hela vägen fram tills att chauffören sa
" Framme! " chauffören gick ut och öppnade dörren till mig och Harry,
" Damerna först! " jag skrattade och gick ut och tätt efter mig kom Harry.

Vi var vid en stor byggnad
" Wow! " Harry skrattade och sa:
" Kom! " jag följde efter honom och in i byggnaden, det var en fin äng där inne, med en stig i mitten, det var mörkt i byggnaden och bara några marschaller som lyste upp åkern, uppe i himlen var det en måne typ xD, det var varmt som om det vore sommar och lite längre bort stod en picnickkorg och en filt låg utspridd på gräset, blommblad var utspridda och det var jätte vackert!

" Det är jätte fint Harry! "
" Inte lika fint som du! " jag log samtidigt som jag kollade på Harry, han tog min han och vi flätade dem samman, vi gick tillsammns ner mot picknicken och filten.

Jag satte mig ner på filten och Harry lika så.
Han öppnade picknickkorgen och tog fram chokladdoppade jordgubbar champagne, vi satt och pratade hur länge som helst.
Helt plötsligt gäspade jag och kollade klockan i mobilen, 23:56 oj vad tiden går när man har roligt.
" Vill du åka hem? " jag kollade upp på Harry, jag gav honom ett leende och sa:
" Egentligen inte, men jag måste nog, är så trött! " han skrattade och tog mig i handen och vi gick iväg. " Ska vi bara lämna det såhär? " frågade jag Harry och han nickade.
" Några kommer och plockar bort det senare. " Jag log när vi hoppade in i limousine.

Det hade börjat regna och det smattrade hårt mot fönstren.
Tillslut var vi framme utanför min lägenhet, Harry hade följt mig upp till sjunde våningen. Och vi stod nu och skulle ta farväl utanför min dörr.

" Du vet, jag kysser alltid tjejen på första dejten! " sa Harry och jag kollade på honom.

Harry's Perspektiv:

Hon kollade på mig och log ett perfekt leende.
" Om du vill ha en kyss så får du följa med in! " jag kollade på henne, och jag vill ju givetvis ha en kyss.
Speciellt av henne, hon tog min hand och drog med mig in, jag stängde dörren och följde villigt med henne.

Jag kysste henne passionerat.
Vi gick in i sovrummet och jag stängde dörren, men jag slutade inte kyssa henne.

( Resten får ni lista ut själva, vad som hända efter att Harry hade stängt dörren asso! )

Lexi's Perspektiv: på morgonen där vi var när vi började  

Jag vände mig om för att kolla om Harry log där, och det gjorde han
" Godmorgon! " sa han och kollade på mig, jag log och sa:
" Godmorgon, sovit gott? "
" Så länge du är hos mig kommer jag alltid sova gott. " jag log, Harry's mobil började ringa och han vände sig om och svarade:
" aa hallå?, aa hej Lou vad vill du? " han lyssnade noga.
" Ta med henne och åk skridskor då? " han skrattade och sa till sist
" Nej den här gången får du att klara dig ur det här själv Lou, jag har viktigare saker och göra! " han kollade på mig och sa:
" Hejdå Lou! " han la på, och vände blicken återigen på mig han kysste mig och sa:
" Jag älskar dig! "
" Vad tror du inte jag gör mig dig? " jag log samtidigt som vi kysstes!

Kunde det bli mer perfekt?

_________________________________________________________________________

Orkar inte mer nue ! hahah !
// xx Moa ! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards