One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

One Thing Who Makes You Beautiful - Cuddle

Av Tilde & Moa - 20 juli 2012 22:51

            I Love You..♥

* Izabella's perspektiv *

Vi stod fortfarande i regnet, och kysstes. Men efter en stund slutade vi och jag tittade på klockan. Halv ett !!! Bäst att gå hem då.

- Niall, klockan är halv ett, jag måste nog gå hem nu. sa jag lite ledsamt.

- Men... Jag gillar när vi står här ! sa han och drog in mig i en lång kram och pussade mig massor i håret.

Jag drog in lukten av Niall's tröja, det luktade Niall..♥

- Jag vill inte att du går... sa han.

- Men följ med då ! sa jag och kysste honom.

- Får jag det ? sa han uppspelt.

- Såklart du får ! sa jag glatt.

Jag tog hans hand och våra fingrar flätades ihop.

Jag kände en kall vindpust och jag huttrade till.

- Fryser du ? sa Niall och tog av sig sin munkjacka och la över mina mina axlar.

- Tack ! sa jag och han la armen om mig. Vi gick hem, till mig.


Jag slog koden och Niall öppnade dörren.

Jag gick fram mot hissen och tryckte på knappen, Niall kom upp och kramade mig bakifrån när hissdörrarna öppnades och en man i 30års åldern steg ut. Vi steg in och jag tryckte på "11".


Dörrarna öppnades och vi steg ut. Jag gick frma till min dörr och Niall var precis efter mig.

Jag låste upp och gick in.

- Jaa, här bor jag ! sa jag och log.

- Vad mysigt du har. sa han och log sitt vackra perfekta leende.

- Klockan är mycket, jag går och lägger mig. Om du vill får du se på tv eller spela ellet nått. sa jag och jäspade.

- Neej, jag följer med dig.

Just nu för jag fööör trött för att bortsa tänderna. Så jag struntade i det nu. Men en gång skadar väl inte ?

Jag gick in i sovrummet och tog av mig mina kläder. Och satte på mig mitt nattlinne.

- Niall, vill du ha något att sova i ?

- Nej, det går bra utan. Jag brukar sova i bara kallingar ! xD.

- Okej.

Jag la mig i sängen och klappade bredvid mig på sängen som ett tecken för att Niall skulle lägga sig ner.

- Godnatt hjärtat ! sa Niall och kysste mig.

- Godnatt själv, mitt hjärta !

Jag kände hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre, och jag somnade.


* Niall's perspektiv *

Izabella hade somnat och jag tog upp mobilen. Jag tog ett sött kort på Izabella när hon sov. Sedan loggade jag in på twitter och laddade upp bilden och skrev " Det här är min underbara flickvän..♥ Och är ni riktiga fans så skulle ni vara glada för min skull..Jag älskar henne, och det får ni acceptera !! Jag känner att jag faktist kan dela mitt liv med henne..♥ Hennes vackra namn är Izabella ♥ #Nohate "

Jag läste igenom och tryckte på " Tweeta ".

Jag la ifrån mig mobilen och drog täcket över mig, och Izabella som hade vart så trött att hon glömt täcket xD.

Hon var så söt när hon sov..♥

Men, jag bestämde för att sova jag också, så jag drog försiktigt Izabella till mig och höll om henne, sen somnade jag fort.


*Izabella's perspektiv*

Jag vaknade av att det smattrade hårt mot fönstret. Så jag slog upp ögonenoch tittade om Niall var bredvid. Och det var han, han låg och tittade på mig.

- Godmorgon ! Sovit gott ? sa han och log.

- Godmorgon, ja, har du sovit gott då ?

- Japp !!

- Ska ni till studion eller nått idag ?

- Nej. Vi är lediga.

- Bra, för det är jag med.

Jag tittade på klockan, halv elva.

- Vi kanske ska äta frukost.

- Mm..

Vi gick upp ur sängen och ut till köket. Jag plockade fram lite saker, och började göra en pannkakssmet.

- Kan du steka pannkakorna?, jag har inte hunnit sätta på mig kläder än, som du.

- Visst !

Jag gick till garderoben och tog fram ett par blåa mjukisbyxor och ett vitt linne och en pösig tröja att ha ovanpå.

Sätte på mig allt och gick ut till Niall igen.

När jag kom ut stod tallrickar på bordet och pankakorna också.

Vi båda högg in på maten under tystnad, eftersom båda var galna i mat.


Vi plockade in disken i diskmaskinen och jag startade den.

Jag gick och satte mig i soffan med en filt över mig. Idag var det en tråkig regning dag, så det enda man kunde göra var väl att vara hemma och mysa.

Jag tog upp mobilen och loggade in på twitter, och såg vad Niall hade skrivit.

Han kom och satte sig bredvid mig och tog filten så att den låg över oss båda.

- Vad sött skrivet ! Men inte bilden !

- Jag ville dela det med världen, och jo, du är alltid söt ! Och bilden var ju gullig !

Niall tog fjärrkontrollen och satte på tv:n det var en läskig film på tv:n, som Niall självklart skulle se.

Han gick och drog för gardinerna så det blev alldelles mörkt och gick sen och hömtade en tändare och tände två ljus som stod på bordet.

Jag satte sig ner i soffan och tittade intressat på filmen. Jag kröp närmre och puttade ner honom så han låg ner i soffan. Jag la mig på honom och han sa:

- Vad gör du !? samtidigt som han skrattade.

- Vad ser det ut som ! sa jag och började kyssa, det gick över till hångel, men inte längre än så !! xD

Jag la mitt huvud på hans bröst och han strök mig över håret.

- Jag älskar dig.. viskade jag.

- Jag äslar dig också.. viskade han tillbaks.

Han pussade mig i håret och sedan somnade jag..

_________________________________________________________________________________-


Så, ett litet kapitel av mig, Tilde..

Hoppas ni gillar't !

Sov gott!

Xx Tilde..♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards