One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 21 juli 2012

One Thing Who Makes You Beautiful - We Have Fun When Its Raining

Av Tilde & Moa - 21 juli 2012 18:10

 


Lexi's Perspektiv:


Jag hade precis kommit ut ur duschen, Harry satt kvar på sängen och kollade på mig när jag kom ut i en blå kort handduk runt kroppen och håret i en hög toffs!

Harry kollade på mig, undra vad han tänkte.


Jag tog fram den mörkblåa hoodien och dem vita shoortsen jag hade köpt igår, ett vitt linne och en BH, ett par vita strumpor och trosor.

Jag tog med mig allt in på toan igen och bytte om, kleta på lite mascara och lite ljust läppglans!


Jag gick ut igen och Harry satt kvar på sängkanten,

" Ska inte du göra dig i årdning? " han kollade förvånat på mig och sen ner på sig själv oc insåg att han satt där i bara kallingar ..

" Ehm, joo snart! " jag kollade på honom och himlade med ögona.

Han skaratta åt mig och ställde sig upp, han kysste mig på munnen och gick in badrummet.


Min mobil ringde och jag tog upp den från nattduksbordet

" aa hallå ? "

" Hej Lex det är Bells! "

" aha, hej! "

" Kan inte du och Harry komma hit? "

" Hur visste du att Harry var här? "

" eeh, Lou challa.. "

" Lou .., men visst vi kommer snart! "

" Bra! "
Jag la på!


Izabella's Perspektiv:


Det knackade på dörren, jag reste mig upp från Niall och gick mot dörren.

Jag öppnade dörren och där stod Lex och Harry.

- Hej ! Kom in ! sa jag och log.

Dom gick in och tog av sig ytterkläderna och gick in i vardagsrummet.

Lex vände sig om och kollade förvånat på mig.

- Vad ?

- Du sa inte att du hade Niall här ? När kom han ? sa hon och blinkade med ena ögat.

- Han följde med mig hem igår kväll !

- Ooh !

- Men, du och Harry då !

Vi gick och satte oss hos dom i soffan. Jag hos Niall, och Lex hos Harry.. Såklart !

- Så, vad ska vi göra ? sa Niall efter en stund.

- Se på film kanske ? sa Harry.

- Vilken film ? sa jag som satt vid lådan med filmer.

- Har du Titanic ? sa Harry.

- Ja. sa jag och satte i filmen i dvd:n.


Harry's perspektiv


Jag gillar Titanic, för då har man chansen att mysa lite extra!

Den är ju väldigt romantisk.

" Jag har aldrig sett Titanic föut! " det var Lex, alla kollade på henne med stora ögon.

" Vad? "

" Nee inget, det är liksom bara lite konstigt, världens mest romantiska film och du har inte sett den liksom, " det var Niall, han satt väldigt nära Bells.

" Okej jag har sett den en gång, men det gills liksom inte för min mamma var hemma och sprang fram och tillbaka i vardagsrummet, för min DVD var trasig så vi var tvugna att sitta där nere och kolla på den, till slut stängde vi av och gick upp! " alla skrattade åt Lex.


" Jag måste på toa! "

" Jag med! " sa Lex och följde med Bells till toan, Niall tog dosan och klickade på paus!

" Såå, du och Lexi va? " jag skrattade och sa

" aa typ! "


Lexi's Perspektiv:


Egentligen ville jag inte gå på toa, vill bara följa med och prata med Bells!

Vi gick in på toan och låste, jag förstod att Bells inte heller behövde gå på toan, hon ville nog också prata.


" Är du ihop med Niall nu? " det bara slank ur mig, jag ville så gärna veta men det var kanske inte det bästa sättet att säga det på ..

" aa typ! "


Efter typ 5min gick vi ut till Niall och Harry.

Jag satte mig på amstödet brevid Harry, Bells sätte på filmen och det var mörkt i rummet.

Harry kollade på mig ett bra tag innan han drog ner mig i hans knä, jag började rodna.

Jag som aldrig rodnar, tur att det är mörkt..


Niall's Perspektiv:


Jag kollade på Harry som hade dragit ner Lexi i sitt knä. Jag gjorde detsamma, fast med Bells..♥

Hon fnissade till och jag kramade henne hårt.

Efter tre timmar ungefär, när filmen var slut såg jag att Bells hade Play Station 3,

" Haru Play Station 3 ? "

" Ehm, aa typ, Lex ville att jag skulle köpa de! " alla vände sina huvuden mot Lex.

" Men! Hon hade inget spel! "

" Men varför sitta här när vi kan spela? " sa jag och Lex gick fram och startade spelet.

Lex var rätt gullig, men Bells var gulligare, men ändå!

Ääh skärp dig Niall, jag pussade Bells på kinden och viskade i hennes öra

" Jag älskar dig! ♥ "

Hon fnittrade till, jag älskar hennes skratt!


" Jag går och hämtar snacks! " sa Lex,

" Jag kan följa med! " Det var Bells som reste sig up!


Izabella's Perspektiv:


Jag följde med Lex in i köket och hämtade Chips, Godis, Coca Cola och Popcorn!

Efter att vi hade spelat och ätit i ungefär 2 timmar sa Lex.

" Det kanske är dags för oss att gå hem! " Harry höll med henne och dem gick!


Lexi's Perspektiv:


Vi gick hand i hand hela vägen hem till mig!

Väl uppe hos mig stod vi vid dörren som igår!

" Hejdå! " sa jag och kollade på honom.

" Får jag inte följa med in? " sa Harry och log flirtigt!

" Om du måste, "

" aa ! " jag släppte in honom och gick in i badrummet och borsta tänderna gick in i mitt sovrum och satte på mig ett par svarta mjukis och ett vitt linne!


Jag vände mig om och såg att Harry stod vid ingången av dörren,

" Vad gör du här? "

" Ska gå och lägga mig! " han log,

" Kollade du när jag bytte om? "

" Kanske! " sa Harry och gick och la sig i sängen och jag tätt efter!

___________________________________________________________________________________


Det var ett inlägg får Moa och Tilde ! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards