One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 24 juli 2012

One Thing Who Makes You Beautiful - Good Morning

Av Tilde & Moa - 24 juli 2012 11:07

Innan jag börjar vill jag bara be om ursäkt, för att jag inte har skrivit igår, men fick liksom förbud, mamma blev sur på mig för en sak jag gjorde ..

Men nu börjar jag!

__________________________________________________________________________________


Harry's Perspektiv:


Där låg hon, hon var så vacker där hon låg och sov, på sin sida av sängen.

Hon började röra på sig,

" Godmorgon, sovit gott? " hon kollade på mig och log ett perfekt leende, jag förstår verkligen att hon är modell!

" Godmorgon, jätte gott! Själv då? " hon låt lite trött när hon sa det, och det fick mig att skratta till.

" Vad? Är jag så ful? "

" Nej du är helt perfekt! " nästan skrek jag till henne, och nu var det hennes tur att skratta!

Vi låg och skrattade i sängen rätt länge tills Lexi sa det nog var dags att gå upp, så vi gjrode det.


" Så vad vill du ha till frukost? " jag kollade på henne och svarade:

" Toast! " hon nickade och gick och tog fram lite grejer, ost, mackor, brödrost, smör och lite mer.

" Behöver du hjälp med något? " hon tänkte efter lite och sa:

" Du kan duka! " hon log, och det är svårt att inte le när hon ler.


Vi satt och pratade samtidigt som vi åt frukost, vi hade riktigt roligt, när vi ätit färdigt stopade vi in brödet och osten, mjölken och skinkan in i kylen, och brödrosten i ett skåp!


" Så, vad vill du göra idag? " jag kollade på henne och sa:

" Vi skulle kunna gå hem till mig och bada i inomhuspoolen med dem andra, " hon nickade,

" Visst! " Hon gick in i sitt rum och bytte om.

Ska jag följa efter henne igen, det var ju så roligt igår, hon trodeandra, " hon nickade,

" Visst! " Hon gick in i sitt rum och bytte om.

Ska jag följa efter henne igen, det var ju så roligt igår, hon trodde verkligen att jag hade kollat, haha!


Jag började gå mot hennes rum, dörren stod öppen och jag kikade in, hon kollade på mig och började gapskratta,

" Vaa? " sa jag och kollade förvånat på henne!

" Duu .. duu ..! " hon la sig på golvet och skrattade,

" Lex ? "

" Du såg ut som en gris! " jag fattade inget, hur kunde jag se ut som en gris!


Efter ett tag ställde hon sig upp och sätte på sig en vit t-shirt med ett gult peace märke på!

Jag kollade på henne, hon är så vacker!


Hon tog sin väska och gick mot mig, hon stannade framför mig, vi stod öga mot öga, hon var lite kortare än mig, men det gör det bara gulligt,

" Ska vi gå? " jag kollade på henne och tog hennes hand, jag nickade och sa

" mm! " jag lutade mig ner och kysste henne passionert!


Efter ett tag gick hon undan och tog min hand, hon ledde ut mig ur lägenheten och låste, vi gick in i hissen och Lex klickade på 1.

Vi gick ut ur hissen och började gå mot utgången, våra händer var ihop flätade och det kom ungefär 5 st fans och frågade efter autograf.

Vilket var rätt skönt.


Lexi's Perspektiv:


Vi kom fram till Harry's hus och han öppnade och gick in,

" Jag är hemma! " ropade han och man hörde direkt att någon sprang ner för trappan,

" GICK DET BRA MED PICKNICKEN! " jag hörde att det var Louis och började fnittra, när Louis kom ner började han busvissla och sa

" Så det funka? "

" Bättre än din plan i alla fall! "

" Ha-ha jätte kul Harry! "

" Ja faktist! "

Nu kom Niall ner också!
" Hej Lex och Harry! " sa han och gick in i köket, men ut ur köket kom

" Bells? " sa jag med en glad ton!

" Lex! " vi kramade varandra precis som om vi inte har setts på flera år!

Vi skrattade.

" Så har ni lust att va med och bada? " jag kollade på Harry och han blinkade till.

Niall och Bells sa okej, Liam nickade och Lou sa

" Ska bara hämta Eleanor! "


Vi gick iväg till deras inomhuspool!

" Här är det! " jag kollade snabbt på Niall och sen på poolen.

" Jag ska bara gå och byta om! " det var Bells,

" Jag kan följa med! " hon nickade och vi gick armkrok upp till Niall's rum.


" Hur går det med dig och Niall då? "

" Bra! Själv då? "

" Jag föredrar nog Harry, Niall är nog mer din typ! "

Hon kollade på mig och gav mig ~ Typikst Dig ~ blicken !


___________________________________________________________


Nu får Tilde skriva!

Och ännu en gång förlåt för att jag inte har bloggat!


/ xx Moa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards