One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 26 juli 2012

OneThing Who Makes You Beautiful - The Pool

Av Tilde & Moa - 26 juli 2012 16:45

 


Izabell's Perspektiv:


" Då går vi då! " jag tog Lex's arm och vi gick ner till dem andra som var nere vid poolen!

Louis och Eleanor hade inte kommit än, men Niall och Harry var där, dem skulle tydligen bada i kalsonger.


Dem kollade på oss när vi kom,

" Hej! " jag kollade på Lex, vadå hej!?

Alla kollade fundersamt på henne,

" Jag säger alltid hej när någon glor på mig, " hon sa det precis som ingenting,

" Alltså hela tiden? "

" Ha-ha jätte kul Niall! "

" Vad du är ju modell, det finns bilder på dig överallt. " hon kollade på honom och tog sedan av sig sin t-shirt.


Harry stirrade verkligen på henne när hon tog av sig till bikini, hon verkade inte ha något emot de, eller så tänkte hon inte på de!


" Ska inte du ta av dig? " jag kollade på Niall, hon log.

Han har så fint leende.

" Ehm, joo! " jag började ta av mig till bikini.

Lex gick och ställde sig vid kanten och kände med tån,

" Det är ju kallt! " hon vände sig om och Harry kom springandes mot henne hon knuffa med henne ner.

" AAAAAAAA! " var det sista hon sa innan hon åkte ner i vattnet med Harry's armar runt sig.

Jag och Niall höll på att dö av skratt!


Lexi's Perspektiv:


Vi va kvar under vattnet, Harry kollade på mig och jag på han.

Han simmade närmre och vi kysste varandra under vattnet.


Det var perfekt.

Och just när det var som mysigaste tog min luft slut och jag var tvungen att gå upp för luft jag backade undan och pekade med pekfingret upp, han nickade och vi simmade upp!

__________________________________________________________


Orkar inte mer!


/ xx Moa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards