One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 28 juli 2012

One Thing Who Makes You Beautiful - Do You Have Fun?

Av Tilde & Moa - 28 juli 2012 20:03

Harry's Perspketiv:


Jag och Lexi hade simmat iväg lite för oss själva, vi var vid vattenrutschkanorna.

" Du är så vacker! " hennes hår var uppsatt i en toffs som nu var blöt.


" Vad är inte du da? " vi skrattade!

" Kan vi inte åka!? " hon pekade på en utav vattenrutschkanorna.

" Är du säker? Den är rätt läskig! "

" Jag åker ju med dig så! " hon lutade sig fram och kysste mig, jag skrattade.

" Visst! " hon började simma mot trappan upp, och jag kom tätt efter henne.


Vi gick upp för den rätt så höga trappan.

" Men du får lova att du håller i mig! " hon kollade på mig.

" Så klart! Allt för dig vet du väl! " hon log, hon har så fint leende.


Hon satte sig i ingången ( säger man så? / Moa) och sätte mig bakom henne.

" Närmare! " jag kollade på henne och flyttade mig närmare, jag la huvudet på hennes axel och sa

" Är du redo? " hon nickade och jag puttade på oss.


Jag la armarna om henne och tog bort huvudet från hennes axel, hon skrattade och kolla upp på mig,

jag log.


Vattenrutschkanan gick runt och runt, men det gick rätt så fort ner.

När vi kom ner till vattnet såg vi inte Bells och Niall,

" Vart är Bells? " jag kollade på Lex,

" Vet inte riktigt ..? " och då kom Niall och Bells upp från vattnet och Bells viskade något i Niall's öra, sen viskade han något i hennes.


Lex började simma mot dem och jag dök ner under vattnet och drog med henne ner.

Hon kollade på mig och log, hon gav mig en snabb puss på kinden och simmade sedan upp,

jag följde efter.

Vi simmade bort mot Niall och Bells

" Kommer inte Elli och Louis snart? ",

" Men bells då, saknar du redan Lou? " jag kollade på Lex som redan hade ett smile på läpparna

" Haha nej! Inte direkt.. " vi skratta

" Joo tjena, " Bells leende försvann,

" Litar inte du på mig Niall? " hon kollade på honom.

Niall blev helt jag vet inte vad, han såg ut som ett frågetecken, eller jag tror nog alla såg ut som det.

Bells började skratta och sa

" Ni såg ut som idioter alla tre! "

" Ne nu! " Niall hoppade på henne och började kittla henne.


Jag och Lex skrattade oxå, egentligen vet jag inte varför, Lex böjde sig fram och viskade

" Är det okej om jag går upp och lägger mig och vilar i din säng? Har världens huvudvärk! "


Lexi's Perspektiv:


Harry började flina ett flin jag aldrig har sett honom ha förut.

" Visst, upp för trappan, första dörren till vänster, så hämtar jag en huvudvärkstablett! " jag log och gick upp ur vattnet och virade en handduk runt kroppen.


Jag tog min väska och stoppade ner kläderna i den.

Jag började gå mot trappan och gick upp för den,

" Första dörren till vänster sa han, då måste det va där! " jag pekade mot dörren som var framför mig,

jag öppnade dörren och gick in på hans egna toa och bytte om.


Jag gick ut och Harry stod där med en tablett och ett glas med vatten,

" Tack, " jag log och tog tabletten och stoppa den i munnen och sköljde ner den med vattnet.

" Du vet, om du ville få upp mig till sängen så funkade! "

" Haha nej Harry, jag har faktiskt riktigt ont i huvudet! "

" Såklart du har! " han gick närmare och kysste mig.

Jag backade undan och suckade,

" Jag har faktiskt riktigt ont! " han suckade,

" Okej då! "


Jag la mig på sängen och försökte sova,

" Men du hade väl roligt så länge det varade? "

" Så klart jag hade Harry! " jag vände mig om och kollade på Harry som hade lagt sig i sängen,

jag pussade honom på kinden och sa

" Godnatt! "

" Haha, Lex klockan är 14:39! "

" Jaja, sov gott då! " han skrattade och sa

" Sov gott! "

_____________________________________________________________________


Orkar inge mer nu!

/ xx Moa ♥

 
 
Ingen bild

Emilia

19 augusti 2012 09:50

Heej.. Jag älskar eran blogg♥

 
Mikan

Mikan

17 september 2012 21:09

Hej jag tycker att eran blogg är jeten bra ska följa den nu så ni vet

//Mikan

http://Horsestidning.blogg.se

Tilde & Moa

18 september 2012 19:35

Tack ! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards