One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

One Thing Who Makes You Beautiful - You're So Sweet !

Av Tilde & Moa - 29 juli 2012 17:33

Okej bara så att ni vet, kommer det inte bli så långt för jag är på mobilen, har inte tillgång till en dator !
_____________________________

Harry's Perspektiv:

Hon var så söt där hon låg och sov, Bells hade tydligen blivit sjuk och Lex kanske inte heller mår så bra eftersom hon har ont i huvudet.

Lex's mobil började ringa och hon började röra på sig, hon satte sig upp och såg att jag stod i dörröppningen.
" Kan du ge mig mobilen? "
" Visst! " jag gick iväg mot hennes väska som låg på byrån.
Jag tog upp mobilen och det stod -Älsklingen <33- jag tog upp mobilen och gav den till henne.

" Tack! " sa hon och klickade på svara, det var en vit IPhone 4 eller 4s vet inte riktigt!

" Hej!, hej, saknar dig också, ja jag kommer på onsdag, ja jag fick ledigt från jobbet. mm puss! ses då! "
Hon la på och sa:
" Jag saknat honom så mycket!! "
" Din andra pojkvän? "
" Vaa? "
" Ja det stod ju älsklingen!
" Det är min pappa! Han och mamma skilde sig när jag var 7år och pappa flyttade tillbaka till Chile och jag träffar honom inte så ofta! " jag insåg att det kanske inte var så bra det jag hade sagt,
" Förlåt jag visste inte, speciellt inte att dem hade skilt sig! "
" äsch det är lugnt! Jag skulle nog också frågat sådär om jag såg att det var någon som hette älsklingen i din mobil! " hon skrattade, det va skönt att hon förstod vad jag mena.

Jag gick och la mig bredvid henne och la armarna om henne, och luktade på hennes hår.

" Så du ska till Chile på Onsdag. "
" aa. "
" Men jag kommer inte klara mig utan dig, hur länge ska du va bort? "
" Kommer sakna dig med, men jag ska bara va iväg en vecka den här gången! "
" Bara!? "
" Föra gången var jag iväg en månad!"
Jag suckade, jaja! "
" Men om du ska åka, då ska jag med!" hon fick ett stor leende på läpparna,
" Såklart du får! " det var en lättnad att jag fick följa med.
____________________________

Skriver inget mer nu, orkar ej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards