One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

One Thing Who Makes You Beautiful - We Are A Family ?

Av Tilde & Moa - 30 juli 2012 14:46

Hej. Just nu är jag i Mariebergsskogen i karlstad med min storebror och hans familj.
Jag träffar inte han så ofta så jag vill gärna umgås med honom. Men jag skriver litet inlägg
-----------------------------------------------
Izabella's perspektiv


- Niall, jag är inte säker.. Men jag köper ett test imorgon.
Men nu tror jag att vi måste sova...
- Mm..
- Stannar du här eller går du hem ?
- Jag stannar gärna här !
- Okej.
Jag gick till hallen och tog av mig skorna och jackan.
Sen gick jag till badrummet och borsta tänderna och gick på toa.
Jag gick in i sovrummet och tog av mig kläderna. Nattlinnet sätte jag på mig också flyttade jag på på väskan så Niall kunde lägga sig.
Niall la sig ner och jag gjorde detsamma.
- Godnatt..
- Godnatt..
Jag kysste Niall och släckte lampan.



Jag vaknade helt svettig och varm.
Klockan var nästan tre på natten.
Jag vände mig om och fick en chock.
Där låg inte Niall.
Jag tog av mig nattlinnet, det var alldeles för varmt.
Jag gick upp och in i köket.
Där stod Niall i bara kalsonger pch drack juice.
- Varför är du uppe nu?
- Det var varmt och jag var törsti. Vad gör du uppe ?
Jag kändechur något steg i halsen och sa
- Kräkas !
Jag sprang in i badrummet och tog upp toalocket.
Jag lutade mig över toan och slem och vatten åkte ut ur min mun.


Jg och Niall satt och åt frukost.
Idag mådde jag mycket bättre. Jag hade inte ont i kroppen länngre och jag var inte förkyld.
Jag mådde bara illa.
-Niall, ska du med till apoteket ?
- Vad ska du göra där ?
-Käpa graviditetstest.
-Okej kag följer med.
- Bra. Jag ville inte gå själv..
Vi plockade undan frukosten och gick sen till sovrummet för att ta på oss kläder.
Jag tog på mig ett par Marinblå mjukisbyxor och en vit bh med ett vitt linne över.
Jag tog fram en munkjacka och sätte på mig.
Den var för stor, och den luktade annprlunda, det var Niall's.
Miall tog på sig kläderna han hade igår ocj sen gixk vi ut till hallen och sätte på pss skorna.
Vib gick ut och jag låste dörren.


Jag betalade och vi gick hemmåt.
På väg hem mötte vi två fans.
- Niall, hur kan du va ihop med den där fula saken ?! Sa den ena.
- Bitch ! Sa den andra.
Jag tog inte åt mig, jag ör van.
Men Niall där emot, han fick tårar i ögonen och sa:
- Hur kan ni säga så till den a älskr mest i världen ?! Varför kan ni inte vara glad för vår skull ?! Liam och Louis har flickvänner som ni inte har något emot ! Men min flickvän måste ni hålla på att klaga på! Jag älskar henne !! Acceptera det Han tog ett hårt grepp om min hand och våra fingrar flätades ihop. Vi trängde oss förbi dom ochgick hem till mig.
Väl hemma gick jag direkt in i badrummet och testade.
Niall gick in i vardagsrummet och såg på tv.


-Niall ?!
- Ja ?
- Kom!
Niall kom och frågade vad jag ville.
- Ehm, testet visade en glad gubbe. Vilket betyder att jag är gravid....
Niall hjälpte mig upp från golvet och kramade mig länge.
Han började kyssa mig och medans vi kysstes drog han med mig till soffan.
--------------------------------------------------
Så.. Nu ska jag vara med min bror, hans fru och mina två brorsbarn :D
// TildexD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards