One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

One Thing Who Makes You Beautiful - Shower

Av Tilde & Moa - 31 juli 2012 17:16

       

Izabella's perspektiv


Jag och Lex satt och pratade och hade roligt ett bra tag men vi avbröts av att Niall helt plötsligt kom in i köket.

- Hej !! Vad sa Harry ?

- Hej, han sa typ grattis och så.

Niall gick och satte sig i soffan och såg på tv och jag och Lex fortsätte prata.

- Jag ska till Chile på onsdag !

- Vad roligt !!

- Ja, jätte kul !

Jag tittade på klockan, den var redan 17.00

- Oj, jag måste nog gå nu !

Jag följde med henne till dörren.

- Hejdå ! Om vi inte ses mer innan du ska iväg så får man väl säga: Ha så kul i Chile !, nu i stället !

- Haha, ja det ska jag att ! Hejdå !

Jag gav Lex en kram och sen gick hon.

Jag gick till Niall och sätte mig bredvid honom.

- Ska vi äta Tacos till middag ? Om du vill äta här alltså !

- Ja, det är klart.

Vi gick till köket och började laga maten.

- Niall, kan du skära gurkan ?

- Japp !

Jag hällde kryddan i köttförsen och höjde värmen.

När jag vände mig för att titta hur det gick för Niall, vände sig han också om och han tappade massa gurkbitar på mig.

- Ooopss.. sa Niall och flinade.

- Niall ! skrattade jag fram.

Jag tog lite ost och kastade på Niall och helt plötsligt hade vi värsta matkriget.

Det slutade med att jag låg som en böjd banan på golvet och skrattade. Niall också.

Det är en utav dem bästa sakerna med Niall, jag kan vara mig själv med honom.

Jag reste mig upp och såg hur stökigt det var.

- Niall vi måste städa.

Jag hjälpte honom upp och vi sätte igång att städa.


Det var inte mycket mat kvar men det fick duga, vi var ju trots allt bara två stycken som skulle ha.

Vi högg in på maten, som faktist var rätt god, även om en del saker hade vart överallt på spisen och bänken.


- Jag lånar din dusch !

- Visst ! Det ligger handdukar i skåpet !

Han gick iväg till badrummet och jag sätte igång tv:n.

Jag tittade på mina tatuerinar jag har på handleden.

På undersidan stod det: Take a chance, they don't come much bigger than this.

Och på översidan stod det: You make me smile everyday..♥.

Dom gjorde "jag" för några månader sen, så dem är rätt nya.

Jag lyfte på min tröja och tittade på min navelpiercing.

Det ska jag nog ta bort, nu när jag är gravid.

Jag kan ju göra en ny när barnet har kommit.


Jag satt och pillade ett bra tag innan jag fick ut den.

- Niall, är du klar ?!

- Ja !

Jag gick till badrummet och där stod Niall i bara kallingar och fixade håret.

- Jag tar en dusch !

- Okej.

Jag tog av mig kläderna och gick in i duschen och sätte på vattnet.


Jag lät vattnet rinna längs mina armar så det såg ut som jag sprutade vatten ur fingrarna.

Så hade jag gjort ända sen jag var liten.


Jag klev ur dushen och snappade åt mig en handduk.

Niall stod fortfarande och fixade håret, gullig då !

______________________________________________________________________________________-

Så.. Orkar inte mer nu.

Men Moa har vart hos en kompis och kommer hem ikväll tror jag, därför har inte hon skrivit !

xoxo Tidde ;3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards