One Direction Novell ♥

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Tilde & Moa - 27 november 2012 18:56

 


Tidigare: (Vanessa's perspektiv)

Cassie var tyst en bit längs vägen innan hon stannade sig själv och mig och sa:

"Så om jag har fattat detta rätt, ni två hångla i provhyttarna!?!" jag nickade och sa:

"Utom det att vi kysstes och inte hångla." sa jag och log mot henne och fortsatte gå.

                                                  

                                            ~

Cassie's perspektiv


"Hmm, jag tror fortfarande att ni hångla.. För, om jag var kille skulle jag också hångla med en snygging som dig!"

" Ha-Ha, jätte kuul."

"Japp, jätte kuul!"


Jag kikade ner i min påse, där låg en klänning, en marinblå klänning med vita prickar och ett vitt band runt magen med en rosett på, och utan några axelband. Jag älskade den, den var så... Gullig!

I påsen låg också lite smink, inget märkvärdigt, förutom att det var rätt dyrt, klänningen också förresten! Det är ju den dyraste butiken i London!


"Cassie!? Come on!"

Jag vakade ur mina tankar av att Louis ropade, jag tittade upp och såg att jag hade gått förbi Starbucks medans dem andra redan gått in.

"Eheh, sorry!" ropade jag tillbaka och sprang lite försiktigt fram till dörren och in i värmen.

Jag gick fram till dem i kön och ställde mig med dem.

"NEXT!" det var vår tur.

"Hey! Five milkshakes please!" sa Harry.

"Five milkshakes, any special taste?" sa kassörskan.

Harry vände sig om och kollade på oss.

"Strawberry!" sa Nessi.

"Banana!" sa Louis.

"Raspberries!" sa jag.

"Chocolate!" sa Niall.

Harry vände tillbaka och sa:

"And I'll take a vanilla."

"A strawberry, a banana, a raspberry, a chocolate and a vanilla?" sa kassörskan.

"Yes please."

Vi gav Harry pengar och han betalade.

"It will take a few minutes, I'll come with then when they're ready!"

"Okey, thanks!"

Vi gick till ett ledigt bord och sätte oss där.

Två tjejer kom fram och frågade om autografer.

Killarna skrev och dem sa:

"Thanks a lot! And who is those girls?"

"Thats our new friends!" sa Niall.

"Whats your names?" sa dem.

"My name is Cassie."

"And my name is Vanessa."

Tjejerna tittade på oss och sa:

"Two new girls on our "We Hate" list! Vanessa and Cassie!"

"Excuse me? What the hell have we done to you!? We are just friends with the boys! Sure, we think they're hot, but we're just friends! Nothing else! Any problem?" sa jag argt.

Jag menar, vi har inte gjort dem något, vi är ju bara vänner med killarna?

"Eh..Eh.. We're so sorry.." sa dem,  sen sprang dem därifrån.

Jag kollade på dem andra, Vanessa skrattade och killarna var röda i deras ansikten.

"Ooh.. I said it out loud? That you're guys are hot?"

"Yes!! You did!" skrattade Vanessa fram, hon var helt röd i ansiktet av att hon skrattat så mycket..

Men nu var det min tur att vara röd.


Nu, när alla var typ tomater, kom dem med våra milkshakes.

Pinsamt eller vad!?!

"Yammii!" , Louis började suga upp milkshaken ur sugröret och han liknade faktist en liten gullig bebis, han fick ju så stora ögon.

"By the way, how old are you guys?" sa jag.

"I'm 2o, but nearly 21!" sa Louis.

"I'm 18" sa Harry.

"And I'm 19, how old are you?" sa Niall.

"We're 17!" sa Vanessa och log, jag log också.

Killarna nickade och vi drack våra milkshakes samtidigt som vi pratade om allt mellan himmel och jord.

                                                  

                                               ~


Inte så långt tyvärr, men hinner inte mer nu :/

Hoppas ni gillar det, även om jag tycker det blev sugigt..

Måste dra! Men släng gärna in en kommentar! :)


// Tilde c: ♥



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards