One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

LWWY - Live While We're Young - "Ooh! I'm so sorry! I really am!"

Av Tilde & Moa - 21 november 2012 13:29

 


Vanessa's Perspektiv:

"Okey Vanessa, we need to start, so math or english?" sa Niall och kollade ner i böckerna.

"Not before you guys have answer my question!"

"Okey, we did want to know you more!" Sa Harry och viftade med armarna.

Niall suckade och sa:

"I'd show them the picture I'd took of you yesterday, and they thought you were beautiful." sa Niall som nu hade kollat upp från böckerna från bordet.

"So?" did I said.

"They did want to know you better, so I said you did hade home teaching and then they said they want to be your teacher. So here we are, now math och english."

"Swedish."

"Swedish, we can't swedish?" Louis såg förvånad ut.

"Sorry, but it's thursday and then we always start with swedish." dom suckade och sa fine alla tre.

 

- 3 Timmar senare -

"Can we please invite Cassie, PLEASE?!"

"Ehm sure i guess."

"YES! I'm going and call her right now!"

"Sure." jag tog upp mobilen och ringde henne på direkten 

"Hej snygging!"

"Hej bästis!" killarna kollade på mig med undrande blickar.

"Vad göru?" frågade jag henne samtidigt som jag tog och bet en vindruva i två delar.

"Är precis påväg till lunch."

"Ooh, okey, men hur gick det med snyggingen som kom och knackade på din dörr?"

" Well, jag känner honom." jag som hade stoppat in den andra delan av vindruvan spottade ut den och olyckligts vis råkade Harry stå framför mig och jag spottade vindruvan rakt på honom.

"Ooh! I'm so sorry Harry! I really am!" jag vände mig om och sa till Cassie:

"Käner du han?!"

"Jaa det var ju han som mobbade mig i mellanstadiet!" jag som hade stoppat  in en ny vindruva råkade nu spotta ut den på Niall som stod mitt emot mig.

"Ooh! I'm so sorry Niall! I really am!" han suckade.

"Han gjorde vad!?" sa jag till Cassie och stoppade in en ny vindruva ihopp om att den i alla fall skulle få åka ner i magen.

"Ja det var ju han som mobbade mig för min annorlunda klädstil kommer du väl ihåg?"  Louis hade nu kommit och ställt sig framför mig, och jag som hade en vindruva i munnen hönde ju samma sak, att jag spottade ut den och den träffade Louis.

"Ooh! I'm so sorry Louis! I really am!"

"Vanessa vad gör du? Ska inte du ha matte eller något nu?" 

"Joo, men jag har liksom. Vikarier." och hörde att Cassie skrattade i andra änden.

Jag to upp en ny vindruva och var påväg att stoppa in den i munnen när jag hörde killarna säga samtidigt:

"Do not even think of putting that in to your mouht!" jag skrattde åt dom och kasstade in den i munnen och svalde.

"Sorry!"

"Men du gmn, du kan ju komma hit så kan vi prata lite och "gå" i skolan!"

"Hm, jag vet inte."

"Komigen det blir kul!"

"Hur många gånger har inte du sagt det?"

"Hur många gånger har jag inte sagt det och haft rätt?"

"Många.."

" Just det! Så du kommer?"

" Okej då!"

"Yes!"

" Kommer snart!" och sen la vi på.

 

- 15 minuter senare -

Jag hörde att det knackade på dörren och jag gick och öppnade.

"Hello brother from another mother!" sa jag till Cassie när jag såg hennes huvud sticka fram och hennes fina skratt.

"Hi!" hon tog av sig skorna och hängde av jackan på krocken tillsammans med sin väska och vi gick in i köket.

"Guys this is Cassie, Harry Cassie, Cassie Harry, Niall Cassie, Cassie Nial, Louis Cassie, Cassie Louis!" dom hälsade på varandra och jag hörde att dom viskade något om att dom tyckte att Cassie var het, aa jag hörde i alla fall Niall säga det eftersom han inte är så bra på att viska.

 

Jag och Cassie kollade på varandra och skrattade!

___________________________________________________________________


Soppe, ett till inlägg av Moa.

Om ni undrar varför jag skriver så mycket mitt på dagen och så typ så är det för att jag är sjuk :( men hoppas att det blir bra! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards