One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

LWWY - Live While We're Young - " New Style"

Av Tilde & Moa - 21 november 2012 21:03

         


Cassie's perspektiv:


" Vanessa, varför går du inte i skolan? Jag menar, istället för hemundervisning? "

" För, jag skulle inte kunna träffa Josh lika mycket, man får ju inte ta ledigt så ofta. "

" Okej!  Jag är sugen på mango juice.. Gillar du det?"

" Okey, what are you guys talking about!? " Det var Harry, tror jag, Harry var väl han i krulligt hår va? Ja, så måste det vara..

" Ehm, nothing! "

" So, Vanessa, let's do this shit, so we can have some fun! " Denna gången var det Louis, tror jag..

" Okey, Okey! "

Vanessa gick till bordet där hennes mattebok låg. Hon hade bara fyra tal kvar att göra, så det gick rätt så fort.

" I'm ready! So let's do something fun! "

" Yeeey! "


" Du Vanessa, jag har tänkt länge på att jag börjar tröttna på min stil.. Och tänkte liksom, färga håret.. Brunt med blonda slingor, och undrade om du skulle vilja hjälpa mig? "

" Jaa! Självklart!! Vi sätter igång på direkten! "

" Guys, can you play playstation 3, while we're going to do something? "

" Of course! "


Jag ochVanessa gick in i hennes badrum. Vi hällde i färgen och sen var det bara att vänta..

Vi gick ut till killarna och väntade, dom spelade Sing Star, alla vann ju, såklart!

När dem körde en låt hostade Harry i slutet av låten och Niall och Louis hann samla mer poäng än Harry då, så han kom sist.

" Hah, Harry! You're such a loser!! " skrek Niall.

Alla skrattade utom Harry, som tog en filt och la över sig.

" Cassie, we have to wash out the colour now! "


" Så, vad tycker du om killarna då? " Vanessa kollade på mig och blinkade med ena ögat.

" Jaa, dom är HETA! Och roliga! "

Vanessa började gapskratta.

" Hahahah du skulle sett din min! Du bara " Jaa, dom är heta! ", som typ "daah" , hahahah! "

" Eeh, okej.. "

" Vem är "hetast" så? "

" Niall.. , så j*vla seeexy alltså!! "

Nu skrattade vi båda två.


Mitt hår hade torkat, och det var faktist ganska snyggt! Jag hade fått några nya kläder av Vanessa att ha på mig också, dem pasade inte henne längre, sa hon. Det var svarta, höga, tajta byxor och en vit stickad tröja.

Vanessa tog med mig ut till killarna.

" Wow.."

Dem såg ut som fågelholkar allihopa! Och helt plötsligt, bara sådär, busvisslade Louis. Jag blev ju förstås tomatröd direkt, jag har ju en viss förmåga att bli en tomat..

Niall skådade mig uppifrån och ner, och sen nerifrån och upp och sa " Eheh, you're so cute! Your little tomato! "

" Oooh, you shouldn't have said that your monkey!! "

Jag sprang mot honom och hoppade på honom, men han hann flytta på sig och springa iväg.

Jag  jagade honom i hela huset och fick till sist tag på honom.

" We are going to Starbucks now, are you guys coming with us or are you staying here? " ropade Harry.

" Okey then! " ropade vi tillbaka.

Vi gick ner och sätte på oss skorna, tog våra jackor och gick ut till dem andra, som stod och väntade på oss utanför.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så, njaa, inte så jättenöjd, men jag fick typ stressskriva.. XD Men hoppas ni gillar det!

Förresten, tack till alla som tittat in även fast vi inte skrivit ett skit! :D ♥

Jag ska sova nu, godnatt! Sov gott och ha en bra dag imooorgon! :D ♥

// xx Tilde ♥ c:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards