One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 26 november 2012

LWWY - Live While We're Young - "Just Forget Everything And Go Shopping ♥"

Av Tilde & Moa - 26 november 2012 16:23

 


Vanessa's Perspektiv:

Jag hade tagit mina skor och satte på dom och sedan tog jag ner jackan som hände prydligt på kroken, och slängde den runt mig och stoppade i armarn i dom två hålen och tog fram det lockiga håret som hade fastnat under jackan och tog ner min väska och gick ut och Harry ropade:
"We are going to Starbucks now, are you guys coming with us or are you staying here?"

"Okey then! " hörde vi Cassie och Niall ropa och dom kom springandes ner.

"Värst vad ni hade roligt då." sa jag och blinkade med mitt högra öga mot Cassie som bara skratta.

 

Vi gick längs gatan bakom killarna.

Några fans kom fram då och då till killarna och jag och Cassie bara fortsatte att gå, för killarna kom snabbt i kapp oss och vi var snart bakom dom igen.

 

Vi gick förbi en fin affär där dom har allt för "tjejer" i vår older, smink, kläder, SKOR..

Och så vidare..

Men i alla fall, den butiken är alla tjejers dröm att gå in i och ha så mycket pengar så att man kan köpa allt i hela butiken, även min.

Och jag skulle kunna gissa att det va Cassie's dröm också.

Jag och Cassie stannade en liten stund jämt bara för att kolla in i butiken.

Som vi alltid gjorde när vi gick förbi.

"Nessi, now when you are singel, i guess you need some new clothes."

"What do you mean with that?" frågade jag samtidigt som jag stannade och såg undrandes på henne.

"JOSH!!" nästan skrek hon. *host* skrek hon.

"AND WHAT IS THAT SUPPOSED TO MEAN?!"

"Wow, you don't have to scream, I mean, I'm actully stand right next to you!" jag himlade med ögonen och sa:

"You don't say?" och nu var det hennes tur att himla med ögonen.

"Come on, if I know Josh right he have already planned you first date."

"Girls, are you coming? Or are you going to shop?" Niall skrattade lite när han sa det sista.

"Actully, we are going to shop!" Niall tappade hakan när Cassie sa så.

"I wasn't serious!!" sa Niall och viftademed armarna i luften.

"But Cassie, jag har inga pengar." sa jag och kollade ledset på henne.

"That was bad." sa Cassie och gjorde en ledsen min.

"What is bad?" sa Niall och kollade undrandes på oss.

"My little princess dosen't have money to shop."

"You can borrow money from us if you want to?" sa Harry och kollade på oss.

"Are you serious?" frågade jag och kollade på han.

"Yes of course!" 

"Thanks but no. I can't do that, I don't want to have a lot of debt to pay back."

"Come on Vanessa, I'll pay for everthing you want." han gav mig ett vackert leende.

"And how is it supposed I'm going to pay back? I don't got money you know!" han såg lite fundersam ut innan han sprack upp i ett leende.

"You could have sex with me?" jag kollade chockat på honom.

"No i did just kidding with you." jag andades ut.

"But I want something, and it is more.." alla kollade undrandes på honom, vad skulle han säga!?!

"Personal." sa han med ett leende på läpparna.

"Ehm, okey i guess." jag tog en hårslinga bakom örat, innan han gick och öppnade dörren in till butiken och sa:

"Ladies first." jag och Cassie gick in, jag såg säkert ut som en idiot där jag gick med munnen ner mot golvet.

"Nessa, calm down, I will not ask if you can help me to kill someone or something like that." ja det lugnade mig lite i alla fall.

"Vanessa, could you come with me to the fitting room?"

"Yeah sure." sa jag och log.

"Lycka till, tänk på att du kommer få vad du vill i butiken sen!" jag vände mig om och lipade mot Cassie.


Okej, vi hade gått in i den största provhytten och jag såg säkert ut att va ganska nervös.

"Vanessa, I'm just gonna ask if could kiss me." när han sa det stannade hela världen upp, frågade just Harry fucking Styles om jag kunde kyssa honom?!?

"Can you do that?" allt jag gjorde var att nicka, jag såg att Harry log nöjt och böjde sig ner för att möta mina läppar. DRÖMMER JAG?!?!?! FÖR I SÅ FALL ÄR DET ÄR JÄVLIGT BRA DRÖM!!

Jag stälde mig lite på tå så att jag nådde upp till Harry's läppar och mötte dom.

Jag la mina händer på hans nacke och började leka med hans lockar och han satte sina händer på mina höfter.


"Wow." sa han när vi avslutade kyssen

"That was amazing." jag log åt Harry när han sa det. 

Vi gick sedan ut till dom andra och jag och Cassie shoppade loss, vi sprang fram och tillbaka mellan kläderna och provhyttarna och skrattade åt allt vi gjorde.

"Stackars dig Cassie som får betala allt själv."

"Naa, det är okey tror jag." jag skrattade och log.

"Förresten, du sa aldrig vad du skulle göra för att Harry skulle betala allt." Harry som stod framför oss och skulle betala mitt vände sig om och sa:
"What? You did say Harry?"

"Nothing." sa jag och Cassie samtidigt.

"Jag skulle kyssa honom." jag kollade och log mot Cassie, sedan var det min och Harry's tur. 

Jag la fram kläderna och sa: Hi, till tjejen i kassan och Harry betalade sakerna och vi väntade på att Cassie skulle betala sitt. Och sedan gick vi ut ur butiken och fortsatte längs gatan, mot Starbucks.


Cassie var tyst en bit längs vägen innan hon stannade sig själv och mig och sa:

"Så om jag har fattat detta rätt, ni två hångla i provhyttarna!?!" jag nickade och sa:
"Utom det att vi kysstes och inte hångla." sa jag och log mot henne och fortsatte att gå.


~


Såå, förlåt att ni hr fått väntat men har haft lite fullt upp denna helg.

Men puss&kram Moa!♥♣

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards