One Direction Novell ♥

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Tilde & Moa - 5 december 2012 20:25

 


Då vare en ny header inne på bloggen då!

Vart liksom inte nöjd med den förra. Så jag gjorde en ny header.


Jag slängde jämt ihop den eftersom jag vart så missnöjd med den förra, och jag skulle till träningen och då hade jag lite tid över så då slängde jag ihop den!

Det var bara det att jag glömde att lägga in den,.   


Men nu är den uppe på bloggen, och jag pratade lite med Tilde lite igår och och sa att hon skulle försöka lägga ut ett kapitel idag, vet inte riktigt om det kommer något kapitel ut idag eftersom vi knappt har pratat men i alla fall jag tror nog att det kommer ett kapitel imorn, men är inte säker! :)

/ Xx Moa

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards