One Direction Novell ♥

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Tilde & Moa - 31 december 2012 20:38

Kan tyvärr inte gör -Tidigare- för att jag skriver från mobilen, för min dator vill inte starta vet inte varför? Och på iPaden så har jag inte alla bilder som jag har på mobilen, eftersom jag fick iPaden i julklapp så har jag typ inga bilder på den, men jag kör på ändå! :)

Vanessa's Perspektiv:
"mm, Harry what are you doing?" sa jag med min, enligt mig, jobbiga morgonröst.
Jag satte mig upp från sängen och kollade ut över rummet.
"Ehm what? Me, ehm I try too put on some clothes. Slept well?" Jag skrattade lite och sa:
"Yeah of course. But if you try too put on some clothes, then why are the mirror on the floor?"
"Oh, that.. Ehm I did dance.?" Jag började gapskratta och la mig ner på sängen igen och fortsatte.
Ända tills Harry kom upp framför mig och sa:
"Do you think that was funny?" Jag fortsatte att skratta och sa:
"Yes!" Han böjde sig ner och började kyssa mig.
Efter en stund gick han bort från mina läppar och sa:
"What did you say?" sa han och kysste mig igen.
"That you're a clumsy little man!" Han kysste mig återigen och sa:
"I hope that you regret what you just did say!" Han kysste snabbt på läpparna och fortsatte sedan ner längst halsen.
"Harry no!" han slet blicken från nacken och kollade upp på mig.
"I know you want." Kom ur hans vackra läppar och han började kyssa mig neråt.
"Yes maybe if we wouldn't be in Niall's apartment." Även fast jag hade sagt det jag sagt, så fortsatte han.
"Harry no! We not gonna make love in Niall's room"
"You promised me that we would make love today or yesterday Night!"
"Yes if! We wouldn't be in Niall's room" Han suckade och förstod att jag inte tänkte gå med på att göra "det" i Niall's rum.
Mer som en lägenhet egentligen..

Jag tog mig klänningen som jag hade haft igår och gick in i badrummet och sköljde bort sminket och gick sedan ut till sovrummet där Harry log och kollade på tv.
"Harry, do you want too follow me and Cassie do the reception and get the key?"
"Does that include that we are gonna make love?"
"Noo..?"
"Then no!" Jag suck add och gick fram till honom, kysste honom på läpparna och sa:
"Then goodbye.. Harry!" Och så gick jag ut och frågade Cassie om vi skulle gå ner och hämta nyckeln.

Jag kom ut från duschen och virade en handduk runt kroppen och gick ut i sovrummet.

Jag tog fram ett par strumpbyxor i hudfärg, (säger man så?) och sen en vit tyllkjol och en svart långärmad tröja som visade figuren, och för att tröjan inte skulle bli för svart tog jag ett halsband.

Jag tog på lite mascara på dom redan långa ögonfransarna och släppte ut håret som hade tidigare hade suttit en hög toffs.

"Cassie jag går hem en liten stund!" Sa jag och satte på mig jackan och gick ut ur våran rum.

"Mom, Dad I'm home!" Inget svar, då är dom tydligen inte hemma.
Jag suckade och stängde dörren efter mig och tog av skorna, och slängde jackan på backan.

Jag gick upp på mitt rum och la mig på sängen och tog upp mobilen.
Jag skrev in Josh nummer och klickade på ring och det gick tre signaler innan man hörde Josh säga:
"Josh? och om jag inte hörde fel så flämta han..
"Josh? What are you doing?"
"VANESSA!?!?!"
"Ehm yeah?" Sa jag och tog bort mobilen från örat av hans höga skrik.
"I mean, why are you calling?"
"I did ask you first!" Han suckade och skrattade sådär gulligt som bara han kan.
"I've, I've found a girl?"
"Okey.."
"And we, you know."
"I don't want too know anymore."
"Okey.. But what did you want?"
"Talk too you, but I could call you later."
"NO! Don't hang up! I want too hear you voice, I want too know what you have done the last time!"
"Well I have start school, and I have 8 new best friends, and a boyfriend."
"Yeah, Harry from One Direction, and the rest of the boys and theirs girlfriend. I have seen that on the tv."
"Ooh, Okey."
"So, I are coming to London tomorrow."
"Maybe we could meet at Starbucks then?"
"It was exactly that I was going too ask!" Vi skrattade en liten stund.
"I can call you when my plan have landed."
"Okey!"
"But see you tomorrow then."
"Yeah!"
"Bye my bebo!" Jag skrattade och svara:
"Bye!" Jag la på och gick ut till köket och gjorde mig lite mackor med O'boy och satte mig sedan vid Tvn.

- 1 timme senare -
"Hej Cas!" Sa jag när jag svarade i mobilen.
"Hej! Kommer du snart?"
"Aah! Jag hade tänkt att gå nu!"
"Okej men skynda jag vill spela spel!"
"Ring över Niall då?"
"Jaa! Vad smart du är. Redan gjort han skulle ut och äta med Liam." Jag skrattade och sa kommer snart.

Jag gick ut ur dörren och låste den och lämnade en lapp till mamma och pappa att jag hade varit där och ätit lite.
När jag kom utanför dörren såg jag Harry stå på andra sidan och kollade upp mot lägenheten.
Jag gick över gatan samtidig jag kände regnet började komma.

"Hi Harry!" Sa jag och gick fram till honom."
"Hi.." Sa han tyst.
"Harry, have it happen something?"
"No." Jag himlade med ögonen och gick fram till honom och kysste honom på läpparna, och det dröjde inte länge innan han frågade om att få komma in med tungan. (HAHAHHA!)
Jag släppte givetvis in hans tunga.

Jag gick undan från hans läppar och viskade i hans öra:
"Let's make love." Och glömde helt bort Cassie.

~

Sådär orkar inte skriva mer nu! ?

Av Tilde & Moa - 31 december 2012 15:30

Tidigare: (Harry's perspektiv)

"Do you maybe got a bed me and Vanessa could borrow?" sa jag och kollade på Vanessa igen och vi skrattade tillsammans lite lågt.

Yeah in the guest room."

"Thanks, I think  I'll go to bed."

"Okey, I think I'll stay up a little bit more."

"Mhm." sa jag och lyfte upp Vanessa och bärde bort henne till gästsängen och tog av henne klänningen och la täcket över henne och till andra sidan och tog av mig byxorna och tröjan och la mig ner bredvid henne med armen runt om henne.


 


Niall's perspektiv:


Harry och Vanessa hade gått till sängs, Cassie sov och jag var den enda utav oss som var vaken.

Varför vet jag inte, jag var faktist ganska trött, och det var sent.

Men jag tog ändå upp kontrollen till tv:n och kollade runt mellan kanalerna, ingenting att se, bara nyheterna.

Och det var spännande en gång, nu hatar jag det, typ..


Det var inget speciellt på nyheterna, men efter de "aktuella" nyheterna var det alltid "Kändis-nytt!" så jag kollade på det.

De pratade bland annat om mig och Cassie och Harry och Vanessa, och de visade bilder på oss när vi gick hem från klubben förut. 

"It looks like they have fun, really fun!" sa programledaren.

"Yeah, we had fun." sa jag för mig själv och tittade ner på Cassie.

Hon var så gullig där hon låg med bruna/blonda hårslingor över ansiktet och hennes vackra fräknar.

Jag kände att jag var tvungen att ta en bild på henne, och det gjorde jag, sen laddade jag upp bilden på twitter och skrev: "My little princess".

Samtidigt såg jag hur mycket klockan var och jag stängde av tv:n och lyfte upp Cassie och bar in henne till sovrummet och la henne i sängen, och tog av hennes klänning.

Sen gick jag och borstade tänderna, efter det kunde jag också få lägga mig ner och sova.


- Kl: 03.23 -

Jag spolade, tvättade händerna och gick ut från badrummet. Jag hade vaknat och var tvungen att gå på toa..

Jag öppnade dörren till sovrummet och där såg jag Cassie som rullade runt i panik och sa:

"Niall..Niall... Niiiiaaallll!!??"

Jag rusade fram och tog hennes hand och sa:

"I'm here, I'm here.."

Hon blev genast lugn och somnade om igen, trodde jag, helt plötsligt sa hon.

"Where were you?"

"On toilet."

Hon nickade försiktigt och jag pussade henne på pannan.

"What's the clock?" sa hon trött.

"Hm, 03.27 Sleep now."

"But I'm not tired."

"I can see that you are!" 

Hon log lite och tog tag i en kudde, sen kastade hon den på mig.

"What was that good for?" sa jag och skrattade lite lågt.

"I dont know." hon flinade.

"By the way, you're really cute when you have panic." 

"Ha-Ha-Ha very funny.."

"We must sleep now Cassie."

"Okey then.. You sounded just like a dad now!"

"I'm your dad."

Jag skrattade lite och hon sa:

"Uuh, disgusting!"

Vi skrattade och jag sa:

"I can't be your dad, your 17, I'm 19!"

"Omg, you think I'm stupid?"

"Yeah, sometimes." jag blinkade med ena ögat och hon skrattade.

"My dad was an idiot, so maybe you're my dad?" hon flinade ondskefullt och jag skrattade och sa:

"Yeah, maybe, goodnight my lovely daughter."

Hon skrattade.

"Goodnight dad!"

Hon kysste mig och jag la armarna runt henne och sen somnade vi, eller, i allafalla jag, jag vet inte om hon gjorde det, men det tror jag.


- Morgon, Cassie's perspektiv -

Jag tog fram gurkan ur kylen och skar av en liten bit och la sen tillbaks gurkan i kylen och la kniven i diskmaskinen.

Jag bet av en liten bit och tuggade på den.

Klockan var snart halv nio, jag vaknade för ungefär en halvtimme sen och kunde inte somna om.

Alla andra sov så det fanns inget att göra, men jag satte på tv:n och kollade på "Disney Channel", som fortfarande är min favorit kanal, hehe..


Mitt i ett program hörde jag en dörr öppnas och någon gick ut.

Jag vände på huvudet men vände snabbt tillbaka det.

"Good morning babe, when you woke up?"

"Good morning Niall, you could at least put some clothes on..?"

"I have clothes on!"

"Yeah, just underwear.."

"Oh, come on!" 

Han tog ut mjölken ur kylen, vände upp och ner på den över munnen, drack upp det sista och kastade den.

"Haha, I was just kidding!" sa jag och log.

"Good for you." sa han och blinkade med ena ögat.

Han gick fram till mig och satte sig bredvid mig.

"Disney Channel?" han skrattade lite och jag sa:

"Yeah, it's still my favorite!"

"Aw, you're so cute."

Jag lutade huvudet mot hans axel och sa:

"What are we gonna do today?" 

"Hm, I don't know, what do you wanna do?"

"I don't know, maybe thats why I asked you!"

Jag slog honom lite lätt på armen och vi skrattade.


Vi hörde hur något ramlade ner inifrån gästrummet.

"What the hell are they doing in there?"

Jag skrattade.

"I don't know, let's have look!" sa jag.

"Never.."

Han stirrade på mig med stora ögon och jag skrattade åt han konstiga ansiktsuttryck.


                                                                                                                               ~


Förlåt för att jag inte har skrivit på jätte länge.

Jag har helt ärligt inte haft någon fantasi, ett skäl till att det blev tråkigt, hehe..

Men nu har jag i allafall skrivit.   

GOTT NYTT ÅR PÅ ER! OM INGET ANNAT SÅ SYNS VI NÄSTA ÅÅR! TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER, OCH TACK FÖR ALLA LÄSARE VI FÅTT DETTA ÅR, HOPPAS DET BLIR LIKA BRA NÄSTA ÅR!

LOTS OF LOVE!        

// Tilde C:

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards