One Direction Novell ♥

Direktlänk till inlägg 8 december 2012

LWWY - Live While We're Young - "I think she just was tired"

Av Tilde & Moa - 8 december 2012 20:25

Tidigare:

Jag tog handen mot hans vänstra bakficka och stack ner handen men kände inget.

"The other one maybe?" jag suckade och förde handen till den högra fickan och stack ner handen, och där va mobilen.

"And now Harry, move your fat ass from me." sa jag och log, han reste sig upp och hjälpte mig upp.

   

  Cassie's perspektiv:


"Omg, Perrie! You're so good at singing!" sa jag och gav Perrie en kram.

Jag och Niall hade stannat kvar med Zayn för att höra när Perrie spelade in en låt tillsammans med de andra i Little Mix.

"Aw, thank you sweetie!" sa Perrie och kramade tillbaks.

"So, should we go?" sa Niall och log, medans han kollade på mig.

"Yeeah." sa jag och log lite tillbaks.


"Bye Perrie!" sa jag och gav henne en kram.

"Bye Sasssiiie!" sa hon och kramade tillbaks.

"Bye Zaynie!" sa jag och blinkade med ena ögat och skrattade lite.

"Ahaw, bye Cass!" sa han och skrattade.

Niall sa hejdå till Perrie och Zayn och vi gick ut ur studion. Vi vinkade till dem i fönstret, men det såg dem inte, dem hade fyllt upp med att kyssa varandra.


Det var tyst ganska länge, ingen utav oss sa något, men plötsligt sa Niall:

"Cassie, I'm sorry! I promise that the pictures you've seen yesterday was fake! Please, forgive me? I love you, and no one else.".

Jag bet mig i underläppen för att komma på något att säga, men det kom inte fram något. Jag kunde inte tänka, det kändes som att jag skulle falla ihop. Jag orkade inte mer.

Jag kände knappt mina ben nu, och jag föll ihop.

"Cassie!? Whats wrong!?" sa Niall med en darrande röst.

Han försökte hjälpa mig upp men det gick inte, jag kände varken ben eller armar.

Han lyfte upp mig och sen bärde han mig, in på skolan, in i hissen, till hans rum, till hans säng.

"Thank you.. Love yo.." fick jag innan jag somnade.

Niall suckade och log.

"She was probably just tired." sa han tyst för sig själv.


Niall's perspektiv:


Hon somande, direkt, hon var säkert jätte trött. 

"Kanske därför hon föll ihop? Det har ju hänt ganska mycket för henne, igår fick hon se blider som visade att jag "var" otrogen, vilket jag inte var, och sen blev hon nästan mördad..." tänkte jag.


Jag gick in i badrummet och tog en snabbdusch, sen torkade jag håret, borstade tänderna och gick till min säng.

Jag tog av mig kläderna och la mig sen ner i sängen, och tog min mobil som låg på nattduksbordet.


Jag kollade på klockan, 23:13 , det var nog lika bra att sova. Så jag la mobilen på nattduksbordet och försökte sova.


Cassie's perspektiv:


Solljuset trängdes igenom gardinen och mina ögonlock, jag kisade.

Det såg ut att bli en vacker dag!

Jag kollade på klockan, 10:03 , på en fredag.. Vi har egentligen skola nu.. Men, vi slutar ju ändå om två timmar så det är väl lika bra att skolka?

"WAKE UP! IT'S FRIDAY!!" skrattade jag fram och buttade på Niall.

Han vände sitt underbara ansikte mot mig och skrattade.

Jag tog tag i hans ansikte och kysste honom.


Vi hade gjort i ordning oss och stod nu utanför Vanessas dörr i hopp om att hon skulle öppna.

"Hi! Cassie, Niall, come in!" sa hon när hon öppnade.

Vi klev in och hon sa:

"Why aren't you guys in school?" sa hon.

"Why aren't you?" sa jag.

Vi gick längre in och där satt Harry och spelade på mobilen.


Jag berättade för Vanessa att vi tänkte skolka, hon sa att dem också hade tänt det. 

"So, should we do something fun together?" sa jag och kollade menande på dem.

"Of course! It's friday! And that means party time!" sa Harry och log stort.

                                                                                           ~

Så, inte så långt, men hinner inte mer nu.

Ps: Vi håller på med en liiiten "överraskning" c:

// Tilde ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde & Moa - 13 augusti 2013 10:34

Hejsan! Ville bara säga att det kommer antingen komma ut en eller två personliga beskrivningar idag, eller så kommer en imorn och en på torsdag, beroende lite på vad vi hinner med och så. Men de var bara de jag skulle säga.. Så hejjdåååå ;*** xo...

Av Tilde & Moa - 11 augusti 2013 20:00


  Cassie's Perspektiv: "Wow, he's so beautiful princess." Niall satt på en stol i vårt rum på passienthotellet, som var på sjukhuset i London. "He got's it from you." Niall kollade upp på mig och jag log. Jag packade ner dom sista sakerna oc...

Av Tilde & Moa - 9 augusti 2013 10:12

Tidigare: "What the hell are you doing?!" sa Niall med tårar i ögonen. "Exactly the same thing as you did to me with that stupid blonde girl with big boobs!" skrek jag. Jag kände hur det brände i ögon och tårar strömades ner för mina kinder. ...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 17:00


Tidigare: "Tell Harry it's over." sa jag och började gå upp till hotellet för att hämta mina saker, jag tänker fan inte dela rum med det där, äcklet!! Jag hörde Cassie säga något till dom andra innan hon sprang efter till mig,  "Vart ska du?" s...

Av Tilde & Moa - 8 augusti 2013 14:24

HejsanSvejsan!   Nu har vi en ny header här på bloggen, igen.. #bristpåliv  Såhär blev den.   Som ni säkert redan har sett, men yållå.  Personligen så blev jag rätt nöjd med den. Och sen har vi även bytt presentation's bild också.  ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våra noveller?
 Okej
 Dåliga
 Bra
 Jätte dåliga
 Jätte bra
 OONE DIIRECTIOOON

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Pac-Man Inky

maspeckareee ahah !

Sky Blue Bobblehead Bunny

Header

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards